Search
Now showing items 1-2 of 2
Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
(2013-02-25)
Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ...
Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση και παρακίνηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα της Κύπρου
(2015-07-21)
O σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε ιδιωτικά σχολεία της Κύπρου και να διερευνήσει το ...