Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Ικανοποίηση πελατών"
Now showing items 26-29 of 29
-
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ικανοποίηση των πελατών: Μελέτη για τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά
(2017-03-01)Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αύξηση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν οδηγηθεί και τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά. Η παροχή άριστης ποιότητας αποτελεί ένα μέσο ... -
Οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν από τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού - αγαθών και από τους επιχειρηματίες του χώρου της εστίασης κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, καθώς και oι στάσεις και η ικανοποίηση των καταναλωτών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Στην μελέτη αυτή αναλύθηκαν οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν από τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού – αγαθών και από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων του χώρου της εστίασης κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19. ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση εσωτερικών και εξωτερικών πελατών σε δημόσια υπηρεσία
(2014-07-29)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει καταρχήν το επίπεδο των εσωτερικών και εξωτερικών υπηρεσιών που παρέχει ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) στους εργαζομένους και στους ασθενείς του προγράμματος ... -
Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ...