Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος του στρατηγικού μάρκετινγκ στις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης στην Κύπρο. Μελέτη περίπτωσης - Κοινοτικό Συμβούλιο Κιτίου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2019-00668.pdf (2.099Mb)
    Date
    2019-06
    Author
    Παπαμιχαήλ, Αβραάμ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εξετάζει το ρόλο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ στις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΤΑ) στην Κύπρο, με την μελέτη περίπτωσης του Κοινοτικού Συμβουλίου (ΚΣ) Κιτίου. Σκοπός της Διατριβής είναι η καταγραφή των δυνατοτήτων εφαρμογής του μάρκετινγκ στις ΑΤΑ στην Κύπρο και η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων προς το ΚΣ Κιτίου, που είναι δυνατόν να εφαρμοστούν και ευρύτερα, ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Μέσα από βιβλιογραφική έρευνα εξετάζονται ο ορισμός του μάρκετινγκ, το πλαίσιο λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο και σε άλλα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην υπό διαβούλευση μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο, καθώς και στη διεύρυνση του ρόλου του στρατηγικού μάρκετινγκ σε οντότητες ιδιαίτερου χαρακτήρα και σκοπού, όπως είναι οι ΑΤΑ ως Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, διαθέτοντας ως «προϊόν» τις παρεχόμενες τους υπηρεσίες και ως «πελάτες» τον τοπικό πληθυσμό. Η μελέτη περίπτωσης του ΚΣ Κιτίου περιλαμβάνει την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, την πραγματοποίηση ποιοτικών συνεντεύξεων καθώς και τις αναλύσεις SWOT και PEST. Περιλαμβάνει ακόμα την πραγματοποίηση Πρωτογενούς Έρευνας, η οποία αναδεικνύει σημαντικά στοιχεία σχετικά με τα εργαλεία που το ΚΣ Κιτίου μπορεί να χρησιμοποιήσει, προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει, καθώς και στοιχεία που αναδεικνύουν την ανάγκη εφαρμογής στρατηγικού μάρκετινγκ σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Στο τέλος καταγράφονται συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ (7Ps) για ενδεχόμενη μελλοντική εφαρμογή από το ΚΣ Κιτίου, προτεινόμενο σχέδιο δράσης καθώς και γενικότερα συμπεράσματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4150
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013