Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΠαπαμιχαήλ, Αβραάμ
dc.contributor.otherPapamichael, Avraam
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-10T05:56:08Z
dc.date.available2019-07-10T05:56:08Z
dc.date.copyright2019-07-09
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherMBA/2019/00668el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4150
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εξετάζει το ρόλο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ στις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΤΑ) στην Κύπρο, με την μελέτη περίπτωσης του Κοινοτικού Συμβουλίου (ΚΣ) Κιτίου. Σκοπός της Διατριβής είναι η καταγραφή των δυνατοτήτων εφαρμογής του μάρκετινγκ στις ΑΤΑ στην Κύπρο και η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων προς το ΚΣ Κιτίου, που είναι δυνατόν να εφαρμοστούν και ευρύτερα, ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Μέσα από βιβλιογραφική έρευνα εξετάζονται ο ορισμός του μάρκετινγκ, το πλαίσιο λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο και σε άλλα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην υπό διαβούλευση μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο, καθώς και στη διεύρυνση του ρόλου του στρατηγικού μάρκετινγκ σε οντότητες ιδιαίτερου χαρακτήρα και σκοπού, όπως είναι οι ΑΤΑ ως Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, διαθέτοντας ως «προϊόν» τις παρεχόμενες τους υπηρεσίες και ως «πελάτες» τον τοπικό πληθυσμό. Η μελέτη περίπτωσης του ΚΣ Κιτίου περιλαμβάνει την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, την πραγματοποίηση ποιοτικών συνεντεύξεων καθώς και τις αναλύσεις SWOT και PEST. Περιλαμβάνει ακόμα την πραγματοποίηση Πρωτογενούς Έρευνας, η οποία αναδεικνύει σημαντικά στοιχεία σχετικά με τα εργαλεία που το ΚΣ Κιτίου μπορεί να χρησιμοποιήσει, προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει, καθώς και στοιχεία που αναδεικνύουν την ανάγκη εφαρμογής στρατηγικού μάρκετινγκ σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Στο τέλος καταγράφονται συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ (7Ps) για ενδεχόμενη μελλοντική εφαρμογή από το ΚΣ Κιτίου, προτεινόμενο σχέδιο δράσης καθώς και γενικότερα συμπεράσματα.el_GR
dc.format.extent103 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Planel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ -- Τοπική αυτοδιοίκηση -- Κύπροςel_GR
dc.subjectStrategic Marketing -- Local Authorities -- Cyprusel_GR
dc.subjectStrategic Marketingel_GR
dc.titleΟ ρόλος του στρατηγικού μάρκετινγκ στις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης στην Κύπρο. Μελέτη περίπτωσης - Κοινοτικό Συμβούλιο Κιτίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current Thesis studies the role of Strategic Marketing in Local Authorities (LA) in Cyprus, using as a case study the Community Council (CC) of Kiti. The Aim of this Thesis is to identify the potential applicability of marketing on the LAs in Cyprus and also to formulate specific proposals to the CC of Kiti, which can be applied more widely, in order to upgrade the provided services. A bibliographic research studies the definition of marketing, the legal framework of LAs in Cyprus and in other member states of the European Union. Particular reference is made to the on-going reform of the LAs in Cyprus, as well as to the widening role of the strategic marketing in entities of a particular nature and purpose, such as LAs as Non-Profit Organizations, providing as a "product" their services and having as "customers" the local population. The case study of the CC of Kiti includes the study of the current situation, the undertaking of quality interviews and the deriving of SWOT and PEST analysis. It also captures the implementation of Primary Research, which highlight important evidences on the tools that the CC of Kiti can make use of so as to upgrade its services, as well as other evidences that highlight the need for strategic marketing at LAs level. Finally, specific suggestions are made, regarding the marketing mix elements (7Ps) for eventual future implementation by the CC of Kiti, specific action plan, as well as more general conclusions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record