Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author "Καλλές, Δημήτριος"
Now showing items 8-13 of 13
-
Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης
Σταμάτης, Ευθύμιος (2014-07-30)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, ... -
Μεταγραφή εφαρμογής κατασκευής δέντρων απόφασης με χρήση γενετικών αλγορίθμων
Δρόσου Πουγούνιας, Νικόλαος (2012-11-05)Μελετάται η μεταγραφή εφαρμογής που κατασκευάζει δένδρα απόφασης με τον αλγόριθμο GATree. Πρόκειται για έναν ευρετικό γενετικό αλγόριθμο βελτιστοποίησης, ο οποίος αναπαριστά το χώρο αναζήτησης χρησιμοποιώντας δυαδικά δένδρα. ... -
Μετάπτωση εφαρμογής ταξινόμησης σε δικτυακό περιβάλλον για βέλτιστη διαχείριση πόρων
Παπανδρεάδης, Ανδρέας-Χαράλαμπος (2012-07-02)Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αναπτύχθηκε εφαρμογή Ιστού, η οποία υλοποιεί παραλλαγές του αλγορίθμου αυτόνομης ταξινόμησης Emerge-Sort, ενός αλγορίθμου που συνίσταται στην εφαρμογή απλών τοπικών τελεστών ... -
Μεταφορά και επέκταση της εφαρμογής RLTankAttack σε πλατφόρμα Android
Κεσίδης, Δημήτριος (2014-11-04)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή γίνεται στα πλαίσια επέκτασης της Μεταπτυχιακής Διατριβής του κ. Γκεζερλή Σπύρου με θέμα «Μηχανισμοί Μάθησης και η Χρήση τους στην Επικύρωση της Ποιότητας Νέων Παιγνίων», Αύγουστος 2012. Στην ... -
Μηχανισμοί μάθησης και η χρήση τους στην επικύρωση της ποιότητας νέων παιγνίων
Γκεζερλής, Σπύρος (2012-11-06)Το αντικείμενο είναι η αξιοποίηση υπάρχουσας τεχνογνωσίας και τεχνολογίας πάνω στην χρήση της ενισχυτικής μάθησης για την αυτόματη ανακάλυψη τακτικής σε ένα παιχνίδι, ώστε ο μηχανισμός μάθησης να χρησιμοποιηθεί σε νέα, ... -
Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων
Γαβαλάς, Νικόλαος (2012-11-05)O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame. Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο ...