Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει
χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την
δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, σε μία εφαρμογή (mRLGame) που εκτελείται σε
περιβάλλον Android, κάνει χρήση γραφικών και υποστηρίζει παιχνίδι μεταξύ υπολογιστή και
ανθρώπου.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού
και ειδικότερα στην ανάπτυξη παιχνιδιών που χρησιμοποιούν σκακιέρα σε περιβάλλον Android και
τεχνολογία Ενισχυτικής Μάθησης.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη προηγούμενων υλοποιήσεων ώστε να γίνει κατανοητό πως λειτουργεί η ενισχυτική
μάθηση και γενικότερα η τεχνητή νοημοσύνη όπως και η εκμάθηση νέων τεχνολογιών όπως η
java και η ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον Αndroid και ειδικότερα παιχνιδιών.
2. η σχεδίαση και υλοποίηση της εφαρμογής mRLGame με χρήση της βιβλιοθήκης ενισχυτικής
μάθησης RL-Lib προϊόν προγενέστερης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, σε περιβάλλον
Αndroid με παράλληλη προσθήκη του γραφικού περιβάλλοντος, της επικοινωνίας γραφικού
περιβάλλοντος και του χρήστη και της δυνατότητας παιχνιδιού μεταξύ ανθρώπου και
υπολογιστή.
3. η δοκιμή της εφαρμογής σε διάφορες κινητές πλατφόρμες πάνω σε πραγματικό υλικό και σε
προσομοιωτές όπου ελέγχτηκε το παιχνίδι σχετικά με την συμβατότητα του σε διαφορετικού
τύπου υλικό, όπως και σχετικά με την ορθότητα υπολογισμού των κινήσεων του υπολογιστή
παίκτη.