Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΛΗ-2012-00042.pdf (2.183Mb)
    Date
    2012-11-05
    Author
    Γαβαλάς, Νικόλαος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame. Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο παίκτες χρησιμοποιώντας πιόνια που κινούνται πάνω σε μία επιφάνεια τύπου «σκακιέρας». Η υλοποίηση του συστήματος έχει γίνει σε γλώσσα προγραμματισμού Java και χρησιμοποιεί τεχνικές Ενισχυτικής Μάθησης (Reinforcement Learning) και Νευρωνικών Δικτύων (Neural Networks) στην προσπάθεια βελτίωσης της τακτικής του. Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού. Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα: 1. η μελέτη σκοπιμότητας της επανασχεδίασης και επανυλοποίησης του RLGame με χρήση συστημάτων (πλατφορμών) περιγραφής και ανάπτυξης παιχνιδιών ανοιχτού κώδικα ή πλατφορμών/παραδειγμάτων μηχανικής μάθησης. 2. η επανασχεδίαση της αρχιτεκτονικής του συστήματος ή/και των δομών δεδομένων έτσι ώστε η υλοποίηση του παιχνιδιού (game logic) και η υλοποίηση της Ενισχυτικής Μάθησης να αποτελούν ξεχωριστά τμήματα 3. η ολοκλήρωση του υποσυστήματος μάθησης που προέκυψε από τον διαχωρισμό των τμημάτων του RLGame με υλοποίηση άλλου παιχνιδιού στρατηγικής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1084
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013