Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μεταφορά και επέκταση της εφαρμογής RLTankAttack σε πλατφόρμα Android

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΛΗ-2014-00145.pdf (4.637Mb)
    Date
    2014-11-04
    Author
    Κεσίδης, Δημήτριος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή γίνεται στα πλαίσια επέκτασης της Μεταπτυχιακής Διατριβής του κ. Γκεζερλή Σπύρου με θέμα «Μηχανισμοί Μάθησης και η Χρήση τους στην Επικύρωση της Ποιότητας Νέων Παιγνίων», Αύγουστος 2012. Στην εν λόγω εργασία επιχειρήθηκε να σχεδιαστεί ένα νέο παιχνίδι μεταξύ δυο αντιπάλων, ανταγωνιστικό, μηδενικού αθροίσματος. Τα χαρακτηριστικά αυτά επιλέχθηκαν γιατί μπορούν να εφαρμοστούν σε λήψεις στρατηγικών αποφάσεων οικονομικής και εμπορικής φύσης, σε μια επιχείρηση, έναν οργανισμό ή ακόμα και ένα κράτος. Η έννοια παίγνιο μηδενικού αθροίσματος αναφέρεται στην κατάσταση εκείνη όπου τα κέρδη της απόφασης ενός παίκτη Α επηρεάζουν στον ίδιο βαθμό τις ζημιές του παίκτη Β. Σαν παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά από κάποια εταιρία, όπου με αύξηση των πωλήσεων κατά 30%, αυτόματα σημειώνεται ανάλογη μείωση των πωλήσεων για τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές εταιρείες. Σκοπός ενός τέτοιου επιχειρήματος είναι η αξιοποίηση υπάρχουσας τεχνογνωσίας και τεχνολογίας πάνω στην χρήση της ενισχυτικής μάθησης για την αυτόματη ανακάλυψη τακτικής σε ένα παιχνίδι, ώστε ο μηχανισμός μάθησης να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί. Αρχικά ο στόχος που έχει τεθεί με την εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι να υλοποιηθεί το όλο εγχείρημα σε πλατφόρμα Android όπως επίσης και να δίνεται η δυνατότητα σε παίκτη-άνθρωπο να ανταγωνίζεται πράκτορα-υπολογιστή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1754
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013