Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Μάριος
dc.contributor.authorPanayiotou, Anna
dc.contributor.otherΠαναγιώτου, Άννα
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:36:23Z
dc.date.available2017-08-28T11:36:23Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00535el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3010
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη εφαρμογής διαδικτυακών υποδομών και έτσι πολλές επιχειρήσεις καλούνται να ακολουθήσουν τις τάσεις της εποχής ή να εγκαταλείψουν την αγορά. Παράλληλα με την εξέλιξη αυτή, ο εκσυγχρονισμός των ηλεκτρονικών μέσων και η διάχυση της πληροφορίας οδηγούν στην ταξιδιωτική διευθέτηση μέσω ατομικών ηλεκτρονικών συναλλαγών, θέτοντας το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων στο περιθώριο. Μια χώρα όπως η Κύπρος, της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στο τουριστικό προϊόν, δεν μπορεί παρά να υιοθετήσει την παγκόσμια τάση. Η άνοδος του τουρισμού από έτος σε έτος, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για εμπλουτισμό των υπηρεσιών των ταξιδιωτικών γραφείων καθιστώντας έτσι σημαντική τη φυσική τους παρουσία. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι υπαρξιακό αλλά εξελικτικό και κυρίως ως προς τον τρόπο μετάδοσης της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν από τους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων στους τελικούς χρήστες. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναδεικνύει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία τον 21ο αιώνα και παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ προς υιοθέτηση για μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες του νησιού, την Let’s Go Tours. Η εταιρεία αν και απολαμβάνει μεγάλο μερίδιο της Κυπριακής αγοράς, δεν έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής ικανοποιητικά διαδικτυακά μέσα για τη διατήρηση της στο μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Έτσι, τα πορίσματα της μελέτης, είναι πρωτίστης σημασίας τόσο για τη διερεύνηση τρόπων ένταξης των τεχνολογικών μέσων σε επιχειρήσεις που απασχολούνται με υπηρεσίες τουρισμού αλλά και για την ίδια την εταιρεία που εξετάζεται, καθώς η Διοίκηση της συμμετείχε ζωτικά στην διεξαγωγή της παρούσας διατριβής.el_GR
dc.format.extentxi, 90 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Ταξιδιωτικά πρακτορείαel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Travel agenciesel_GR
dc.titleE-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Toursel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn a constantly changing environment, technological progress did not leave the tourism industry unaffected. The traditional business of travel agencies changed, creating a need to develop online infrastructure. As a result, many businesses are forced to follow the new trends or abandon the market. Alongside this evolution, the improvement of online means and information gathering and sharing, led to self-booking travel arrangements by individuals, marginalizing the role of travel agencies. A country like Cyprus, whose economy heavily relies on tourism, has no other option than to adopt the global trend. The growth of Tourism over the years is an important factor in order to enrich the services of travel agencies, giving at the same time a number of reasons for keeping their physical presence. However, the problem is not the existence of travel agencies but their evolution, mainly regarding the transmission of the added value they offer from tourism suppliers to end users. The current master thesis highlights the challenges that travel agencies face in the 21st century and presents a comprehensive online marketing plan, for one of the largest travel agencies of the island, called Let’s Go Tours. Although the company enjoys a high percentage of the Cyprus market share, it has not developed, as yet, a satisfactory online presence to maintain its competitive character in the long term. The findings of the thesis are important in order to explore ways of integrating technological tools within companies related to tourism. For the examined travel agency is also important, given that its management team participated vigorously in achieving the current research.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record