Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00535.pdf (3.200Mb)
    Date
    2017-08-28
    Author
    Panayiotou, Anna
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη εφαρμογής διαδικτυακών υποδομών και έτσι πολλές επιχειρήσεις καλούνται να ακολουθήσουν τις τάσεις της εποχής ή να εγκαταλείψουν την αγορά. Παράλληλα με την εξέλιξη αυτή, ο εκσυγχρονισμός των ηλεκτρονικών μέσων και η διάχυση της πληροφορίας οδηγούν στην ταξιδιωτική διευθέτηση μέσω ατομικών ηλεκτρονικών συναλλαγών, θέτοντας το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων στο περιθώριο. Μια χώρα όπως η Κύπρος, της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στο τουριστικό προϊόν, δεν μπορεί παρά να υιοθετήσει την παγκόσμια τάση. Η άνοδος του τουρισμού από έτος σε έτος, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για εμπλουτισμό των υπηρεσιών των ταξιδιωτικών γραφείων καθιστώντας έτσι σημαντική τη φυσική τους παρουσία. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι υπαρξιακό αλλά εξελικτικό και κυρίως ως προς τον τρόπο μετάδοσης της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν από τους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων στους τελικούς χρήστες. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναδεικνύει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία τον 21ο αιώνα και παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ προς υιοθέτηση για μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες του νησιού, την Let’s Go Tours. Η εταιρεία αν και απολαμβάνει μεγάλο μερίδιο της Κυπριακής αγοράς, δεν έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής ικανοποιητικά διαδικτυακά μέσα για τη διατήρηση της στο μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Έτσι, τα πορίσματα της μελέτης, είναι πρωτίστης σημασίας τόσο για τη διερεύνηση τρόπων ένταξης των τεχνολογικών μέσων σε επιχειρήσεις που απασχολούνται με υπηρεσίες τουρισμού αλλά και για την ίδια την εταιρεία που εξετάζεται, καθώς η Διοίκηση της συμμετείχε ζωτικά στην διεξαγωγή της παρούσας διατριβής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3010
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013