E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours
Abstract
Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη εφαρμογής διαδικτυακών υποδομών και έτσι πολλές επιχειρήσεις καλούνται να ακολουθήσουν τις τάσεις της εποχής ή να εγκαταλείψουν την αγορά. Παράλληλα με την εξέλιξη αυτή, ο εκσυγχρονισμός των ηλεκτρονικών μέσων και η διάχυση της πληροφορίας οδηγούν στην ταξιδιωτική διευθέτηση μέσω ατομικών ηλεκτρονικών συναλλαγών, θέτοντας το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων στο περιθώριο.
Μια χώρα όπως η Κύπρος, της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στο τουριστικό προϊόν, δεν μπορεί παρά να υιοθετήσει την παγκόσμια τάση. Η άνοδος του τουρισμού από έτος σε έτος, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για εμπλουτισμό των υπηρεσιών των ταξιδιωτικών γραφείων καθιστώντας έτσι σημαντική τη φυσική τους παρουσία. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι υπαρξιακό αλλά εξελικτικό και κυρίως ως προς τον τρόπο μετάδοσης της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν από τους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων στους τελικούς χρήστες.
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναδεικνύει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία τον 21ο αιώνα και παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ προς υιοθέτηση για μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες του νησιού, την Let’s Go Tours. Η εταιρεία αν και απολαμβάνει μεγάλο μερίδιο της Κυπριακής αγοράς, δεν έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής ικανοποιητικά διαδικτυακά μέσα για τη διατήρηση της στο μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Έτσι, τα πορίσματα της μελέτης, είναι πρωτίστης σημασίας τόσο για τη διερεύνηση τρόπων ένταξης των τεχνολογικών μέσων σε επιχειρήσεις που απασχολούνται με υπηρεσίες τουρισμού αλλά και για την ίδια την εταιρεία που εξετάζεται, καθώς η Διοίκηση της συμμετείχε ζωτικά στην διεξαγωγή της παρούσας διατριβής.