Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00535.pdf (3.200Mb)
    Ημερομηνία
    2017-08-28
    Συγγραφέας
    Panayiotou, Anna
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη εφαρμογής διαδικτυακών υποδομών και έτσι πολλές επιχειρήσεις καλούνται να ακολουθήσουν τις τάσεις της εποχής ή να εγκαταλείψουν την αγορά. Παράλληλα με την εξέλιξη αυτή, ο εκσυγχρονισμός των ηλεκτρονικών μέσων και η διάχυση της πληροφορίας οδηγούν στην ταξιδιωτική διευθέτηση μέσω ατομικών ηλεκτρονικών συναλλαγών, θέτοντας το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων στο περιθώριο. Μια χώρα όπως η Κύπρος, της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στο τουριστικό προϊόν, δεν μπορεί παρά να υιοθετήσει την παγκόσμια τάση. Η άνοδος του τουρισμού από έτος σε έτος, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για εμπλουτισμό των υπηρεσιών των ταξιδιωτικών γραφείων καθιστώντας έτσι σημαντική τη φυσική τους παρουσία. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι υπαρξιακό αλλά εξελικτικό και κυρίως ως προς τον τρόπο μετάδοσης της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν από τους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων στους τελικούς χρήστες. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναδεικνύει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία τον 21ο αιώνα και παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ προς υιοθέτηση για μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες του νησιού, την Let’s Go Tours. Η εταιρεία αν και απολαμβάνει μεγάλο μερίδιο της Κυπριακής αγοράς, δεν έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής ικανοποιητικά διαδικτυακά μέσα για τη διατήρηση της στο μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Έτσι, τα πορίσματα της μελέτης, είναι πρωτίστης σημασίας τόσο για τη διερεύνηση τρόπων ένταξης των τεχνολογικών μέσων σε επιχειρήσεις που απασχολούνται με υπηρεσίες τουρισμού αλλά και για την ίδια την εταιρεία που εξετάζεται, καθώς η Διοίκηση της συμμετείχε ζωτικά στην διεξαγωγή της παρούσας διατριβής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3010
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013