Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τρόπος εμπλοκής και δράσης του καταναλωτή στην αγορά χρηματοοικονομικών προϊόντων Retail Banking και ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουν

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2016-00438.pdf (1012.Kb)
    Date
    2016-09-29
    Author
    Βαρδακώστας, Θοδωρής
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Παρόλο που η οικονομική κρίση της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σημαντικά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, ένας από τους βασικότερους προβληματισμούς του τραπεζικού χώρου και ειδικότερα του τομέα του μάρκετινγκ είναι η εμπλοκή του καταναλωτή και ο τρόπος σκέψης του στην λήψη της τελικής απόφασης για την αγορά χρημ/κών προϊόντων retail banking. Ο έντονος ανταγωνισμός απαιτεί συνεχή εγρήγορση των τραπεζών, με απαραίτητη τη συνεισφορά του μάρκετινγκ για την όσο το δυνατόν καλύτερη γνώση του τρόπου σκέψης των καταναλωτών. Παρόλο που το ατομικό εισόδημα των πελατών έχει μειωθεί και η δυσπιστία τους έναντι των τραπεζών έχει αυξηθεί σημαντικά, το τραπεζικό μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοήσει τον τρόπο σκέψης του στις νέες οικονομικές συνθήκες και να βρει τον τρόπο να τους προσεγγίσει με στόχο το κοινό όφελος. Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, η εμπλοκή των πελατών στη λήψη απόφασης αγοράς retail banking προϊόντων είναι ένας τομέας που χρήζει την ανάγκη ιδιαίτερης έρευνας. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετασθεί το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να πάρει ο πελάτης, την αυτοπεποίθηση που έχει και το κατά πόσο μπορεί να τον επηρεάσει ο τραπεζικός υπάλληλος την τελική του απόφαση. Το ρίσκο που θα ήθελε να αναλάβει ο πελάτης είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην αγορά προϊόντων, το οποίο συνδέεται κυρίως τόσο με την προηγούμενη εμπειρία του όσο και με τον χαρακτήρα του, ενώ η αυτοπεποίθηση του είναι άλλος ένας σημαντικός παράγοντας που θα εξετασθεί προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο σκέψης του τραπεζικού πελάτη (retail customer). Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι πρωτογενής ποσοτική έρευνα μέσω ενός ερωτηματολόγιο 25 ερωτήσεων. Διανεμήθηκε σε 108 άτομα, ενώ από το δείγμα εξαιρέθηκαν τραπεζικοί υπάλληλοι και άτομα κάτω των 18 ετών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης προκύπτει ότι οι συμμετέχοντες είναι πρόθυμοι να αναλάβουν το οποιοδήποτε ρίσκο για την αλλαγή χρηματοπιστωτικού ιδρύματος προκειμένου να αγοράσουν ένα τραπεζικό προϊόν, δείχνουν πρόθυμοι να ενημερωθούν από διαφορετικές πηγές/ τράπεζες, αλλά και προσπαθούν να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση τους μέσω της καλής γνώσης των προϊόντων αλλά και της συνεχούς/ ενδελεχούς ενημέρωσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2651
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013