Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιλμπέρη, Αθηνά
dc.contributor.authorΒαρδακώστας, Θοδωρής
dc.contributor.otherVardakostas, Thodoris
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-28
dc.date.accessioned2016-09-29T07:03:33Z
dc.date.available2016-09-29T07:03:33Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.otherMBA/2016/00438el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2651
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠαρόλο που η οικονομική κρίση της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σημαντικά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, ένας από τους βασικότερους προβληματισμούς του τραπεζικού χώρου και ειδικότερα του τομέα του μάρκετινγκ είναι η εμπλοκή του καταναλωτή και ο τρόπος σκέψης του στην λήψη της τελικής απόφασης για την αγορά χρημ/κών προϊόντων retail banking. Ο έντονος ανταγωνισμός απαιτεί συνεχή εγρήγορση των τραπεζών, με απαραίτητη τη συνεισφορά του μάρκετινγκ για την όσο το δυνατόν καλύτερη γνώση του τρόπου σκέψης των καταναλωτών. Παρόλο που το ατομικό εισόδημα των πελατών έχει μειωθεί και η δυσπιστία τους έναντι των τραπεζών έχει αυξηθεί σημαντικά, το τραπεζικό μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοήσει τον τρόπο σκέψης του στις νέες οικονομικές συνθήκες και να βρει τον τρόπο να τους προσεγγίσει με στόχο το κοινό όφελος. Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, η εμπλοκή των πελατών στη λήψη απόφασης αγοράς retail banking προϊόντων είναι ένας τομέας που χρήζει την ανάγκη ιδιαίτερης έρευνας. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετασθεί το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να πάρει ο πελάτης, την αυτοπεποίθηση που έχει και το κατά πόσο μπορεί να τον επηρεάσει ο τραπεζικός υπάλληλος την τελική του απόφαση. Το ρίσκο που θα ήθελε να αναλάβει ο πελάτης είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην αγορά προϊόντων, το οποίο συνδέεται κυρίως τόσο με την προηγούμενη εμπειρία του όσο και με τον χαρακτήρα του, ενώ η αυτοπεποίθηση του είναι άλλος ένας σημαντικός παράγοντας που θα εξετασθεί προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο σκέψης του τραπεζικού πελάτη (retail customer). Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι πρωτογενής ποσοτική έρευνα μέσω ενός ερωτηματολόγιο 25 ερωτήσεων. Διανεμήθηκε σε 108 άτομα, ενώ από το δείγμα εξαιρέθηκαν τραπεζικοί υπάλληλοι και άτομα κάτω των 18 ετών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης προκύπτει ότι οι συμμετέχοντες είναι πρόθυμοι να αναλάβουν το οποιοδήποτε ρίσκο για την αλλαγή χρηματοπιστωτικού ιδρύματος προκειμένου να αγοράσουν ένα τραπεζικό προϊόν, δείχνουν πρόθυμοι να ενημερωθούν από διαφορετικές πηγές/ τράπεζες, αλλά και προσπαθούν να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση τους μέσω της καλής γνώσης των προϊόντων αλλά και της συνεχούς/ ενδελεχούς ενημέρωσης.el_GR
dc.format.extent66 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectRetail Bankingel_GR
dc.titleΤρόπος εμπλοκής και δράσης του καταναλωτή στην αγορά χρηματοοικονομικών προϊόντων Retail Banking και ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractEven though the financial crisis in Greece has affected the internal banking system, one of the main concerns of the banks and in particular the marketing sector, is the customer’s involvement and the way it determines how to proceed when making the final decision of buying a financial instrument. The intense competition among banks demands the banks’ ongoing alertness and here is where marketing should contribute by illustrating best the way how customers think. Despite that the individual income has been sharply deteriorated and the customers mistrust has significantly increased against the banks, the banking marketing must conceive how customers think and react to the new financial circumstances and to find a way to approach them targeting the mutual benefit. As a result of the above, it is obvious that the customers’ involvement in the final decision when purchasing retail banking products is an area that needs particular research. The purpose of this research is to examine the risk that the customers are willing to take, the confidence that it has and how much it may be affected by a bank employee when making the final decision in purchasing the specific banking product. The risk factor is of great significance when purchasing financial products which is connected mainly with the customer’s previous experiences, as well as its character, whereas it’s confidence is another important factor which will be examined in order to understand the retail customer’s thoughts. The methodology used is of primary quantitative analysis through a questionnaire consisting of 25 questions, which was distributed to 108 individuals over 18, while bank employees were excluded. According to the results of the analysis, it was illustrated that the participants are willing to take any risk involved when changing banking institutions in order to purchase a financial instrument. Additionally, they are willing to be informed by various sources and at the same time they are trying to increase their confidence by understanding the products in depth, while they consider important the continuous and detailed information of those instruments.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record