Search
Now showing items 1-4 of 4
Οι επιπτώσεις της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων στο Ψηφιακό Marketing
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ο οποίος θεσπίστηκε το 2016 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2018 στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ...
Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο ...
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στρατηγικές και εργαλεία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)
Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, παρατηρούμε ότι χρόνο με τον χρόνο, η τεχνολογική εξέλιξη έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και μεγαλύτερες εταιρίες-κολοσσοί προωθούν τα προϊόντα ...
Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την αναστροφή της αντίληψης στη διαχείριση δημοτικών αποβλήτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)
Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και καταναλώνουν μεγάλο μέρος από το χρόνο μας. Η εξέλιξή τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση ενώ η διαφορετικότητα και καινοτομία είναι αυτή που φαίνεται να ελκύει ...