Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι επιπτώσεις της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων στο Ψηφιακό Marketing

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00222.pdf (482.1Kb)
    Date
    2021-05
    Author
    Μπίζα, Αλεξάνδρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ο οποίος θεσπίστηκε το 2016 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2018 στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, επεδίωξε να καταδείξει πώς μέσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών οι αλλαγές που επέφερε ο ΓΚΠΔ έχουν επηρεάσει τον τομέα του ψηφιακού marketing σε επίπεδο επιχειρήσεων και καταναλωτών. Η μεταπτυχιακή διατριβή αρχικά παραθέτει το θεωρητικό πλαίσιο του ΓΚΠΔ και του ψηφιακού marketing, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζει τα υπάρχοντα στοιχεία ως προς την ψηφιακή δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων και τον βαθμό ανταπόκρισής τους στα νέα δεδομένα που ο νόμος έχει επιβάλει. Παράλληλα παρουσιάζεται και η επιρροή που έχει επιφέρει ο ΓΚΠΔ στους καταναλωτές - πολίτες ως προς το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Από τα αποτελέσματα της δευτερογενούς έρευνας διαπιστώθηκε ότι ο ΓΚΠΔ μετέβαλλε το υπάρχον πλαίσιο εφαρμογής του ψηφιακού marketing από την πλευρά των επιχειρήσεων, η πλειοψηφία των οποίων υπάκουσε σε αυτόν, προσαρμόζοντας τις ψηφιακές δραστηριότητες της στα νέα δεδομένα. Επίσης καταδείχθηκε ότι οι πολίτες - καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι και πιο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους. Ωστόσο η εφαρμογή στην πράξη του ΓΚΠΔ, φανέρωσε και προβλήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν, ώστε ο νόμος να καταφέρει να δημιουργήσει μία νέα κουλτούρα στις επιχειρήσεις και στους πολίτες ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους και όχι να λειτουργεί ως ένας ακόμη νόμος που εφαρμόζεται λόγω των συνεπειών που επιφέρει η μη εφαρμογή του.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4999
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013