Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2023-00277.pdf (2.638Mb)
    Date
    2023-05
    Author
    Κολιολιός, Μιχαήλ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο διαθέσιμο προϋπολογισμό. Με την πάροδο των ετών και με την ανάπτυξη του διαδικτύου σε επίπεδο WEB 2.0 οι συνθήκες μεταβλήθηκαν και έγινε δυνατή η διακίνηση υλικού με μεγάλες ταχύτητες την ίδια στιγμή που τα κοινωνικά δίκτυα εισέρχονταν σε μία νέα εποχή δυνατοτήτων. Με την έξαρση της πανδημίας του covid-19 οι τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ ήταν πλέον μη εφαρμόσιμες. Συνέδρια, συναντήσεις αντιπροσώπων με επαγγελματίες υγείας και κάθε άλλη δραστηριότητα που εμπεριείχε συναντήσεις μεταξύ ατόμων είχε πλέον απαγορευτεί. Η μόνη διέξοδος των εταιρειών ιατρικών μηχανημάτων ήταν η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ όσο το δυνατόν πιο άμεσα, προκειμένου να επικοινωνούν με τους εν δυνάμει πελάτες τους. Με την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημαντικότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων. Γίνεται αρχικά αναφορά στα πεδία που καλύπτουν τα ιατρικά μηχανήματα και στο έργο που επιτελούν λειτουργώντας ως αιχμή του δόρατος για την ιατρική επιστήμη. Στη συνέχεια, παρατίθεται ο ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση των εργαλείων που χρησιμοποιεί και του τρόπου εφαρμογής τους από εταιρεία ιατρικών μηχανημάτων. Επίσης, καταγράφεται ο τρόπος παρακολούθησης και μέτρησης της αποτελεσματικότητας των εργαλείων, προκειμένου το τμήμα μάρκετινγκ να έχει μία σαφή και ξεκάθαρη εικόνα της αγοράς. Τέλος παρατίθενται τα θετικά και αρνητικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, ο τρόπος που αυτά επηρεάζουν την αποτελεσματικότητά του και παρουσιάζεται το συμπέρασμα που προκύπτει από τα διαθέσιμα δεδομένα..
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5620
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013