dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Κολιολιός, Μιχαήλ | |
dc.contributor.other | Koliolios, Michael | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-08-07T09:00:01Z | |
dc.date.available | 2023-08-07T09:00:01Z | |
dc.date.copyright | 2023-08-07 | |
dc.date.issued | 2023-05 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2023/00277 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5620 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Το ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο διαθέσιμο προϋπολογισμό. Με την πάροδο των ετών και με την ανάπτυξη του διαδικτύου σε επίπεδο WEB 2.0 οι συνθήκες μεταβλήθηκαν και έγινε δυνατή η διακίνηση υλικού με μεγάλες ταχύτητες την ίδια στιγμή που τα κοινωνικά δίκτυα εισέρχονταν σε μία νέα εποχή δυνατοτήτων.
Με την έξαρση της πανδημίας του covid-19 οι τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ ήταν πλέον μη εφαρμόσιμες. Συνέδρια, συναντήσεις αντιπροσώπων με επαγγελματίες υγείας και κάθε άλλη δραστηριότητα που εμπεριείχε συναντήσεις μεταξύ ατόμων είχε πλέον απαγορευτεί. Η μόνη διέξοδος των εταιρειών ιατρικών μηχανημάτων ήταν η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ όσο το δυνατόν πιο άμεσα, προκειμένου να επικοινωνούν με τους εν δυνάμει πελάτες τους.
Με την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημαντικότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων. Γίνεται αρχικά αναφορά στα πεδία που καλύπτουν τα ιατρικά μηχανήματα και στο έργο που επιτελούν λειτουργώντας ως αιχμή του δόρατος για την ιατρική επιστήμη. Στη συνέχεια, παρατίθεται ο ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση των εργαλείων που χρησιμοποιεί και του τρόπου εφαρμογής τους από εταιρεία ιατρικών μηχανημάτων. Επίσης, καταγράφεται ο τρόπος παρακολούθησης και μέτρησης της αποτελεσματικότητας των εργαλείων, προκειμένου το τμήμα μάρκετινγκ να έχει μία σαφή και ξεκάθαρη εικόνα της αγοράς.
Τέλος παρατίθενται τα θετικά και αρνητικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, ο τρόπος που αυτά επηρεάζουν την αποτελεσματικότητά του και παρουσιάζεται το συμπέρασμα που προκύπτει από τα διαθέσιμα δεδομένα.. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 55 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Digital marketing | el_GR |
dc.title | Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Digital marketing in the field of medical devices was for many years a marketing channel that few businesses adopted, while traditional marketing had the primacy and the largest available budget. Over the years and with the development of the internet at WEB 2.0 level, conditions changed and it became possible to distribute material at high speeds at the same time that social networks were entering a new era of possibilities.
With the outbreak of the covid-19 pandemic, traditional marketing techniques were no longer applicable. Conferences, delegated meetings with health professionals and any other activity involving meetings between individuals was now banned. The only way out for medical device companies was to implement digital marketing as directly as possible in order to communicate with their potential customers.
This postgraduate thesis attempts to highlight the importance of digital marketing in the field of medical devices. Initially, reference is made to the fields covered by medical devices and the work they carry out, acting as a spearhead for medical science. Then, the definition of digital marketing is presented, and an analysis is made of the tools used and how they are implemented by a medical equipment company. It also records how to monitor and measure the effectiveness of the tools, so that the marketing department has a clear and unambiguous picture of the market.
Finally, the positive and negative elements of digital marketing are presented, how they affect its effectiveness and the conclusion that emerges from the available data. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |