Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψηφιακό μάρκετινγκ και κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στρατηγικές και εργαλεία

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2023-00280.pdf (2.843Mb)
    Date
    2023-12
    Author
    Νικολάου, Χρυστάλλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, παρατηρούμε ότι χρόνο με τον χρόνο, η τεχνολογική εξέλιξη έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και μεγαλύτερες εταιρίες-κολοσσοί προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εμφανίστηκαν νέες διαστάσεις του Μάρκετινγκ οι οποίες αφορούν την χρήση διαδικτυακών εργαλείων και στρατηγικών. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, είναι πλέον απαραίτητο για να είναι ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου μια επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους. O κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της χρήσης του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με βάση την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα γίνεται η ανάλυση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από την χρήση του αλλά και αναφορά σε αδυναμίες και ελλείψεις που παρατηρούνται. Στην Κύπρο, διαφαίνεται ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα και τα θετικά αποτελέσματα στον κύκλο εργασιών τους από την χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Τα πιο σημαντικά εργαλεία του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ είναι των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας, σύμφωνα με την περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Διαφαίνεται ότι εκ πρώτης όψεως η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ στην Κύπρο βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο υστερεί όσο αφορά την χρήση κάποιων στρατηγικών και την κατανόηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων τεχνολογικών τάσεων. Καταληκτικά, με βάση την ανάλυση αποτελεσμάτων γίνονται κάποιες προτάσεις που αφορούν την διεύρυνση της έρευνας σε παρεμφερείς τομείς.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5730
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013