Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος της διαφήμισης τροφίμων στην διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς στο μαθητικό-νεανικό κοινό

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2010-00015.pdf (4.301Mb)
    Date
    2011-09-02
    Author
    Σαλματάνης, Αναστάσιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της διαφήμισης τόσο μέσα απο την προσέγγιση που της προσδίδει το μάρκετινγ όσο και βέποντας την μέσα απο μια κοινωνική θεώρηση, ως ένα σημαντικό παράγοντα επιρροής στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και πιο ειδικά ως επίδραση στον καθορισμό των προτιμήσεων των παιδιών. Συγκεκριμένα η πρωτογενής έρευνα της εργασίας έχει σκοπό να μελετήσει απο θεωρητική σκοπιά κατά κύριο λόγο τη διαφήμιση, εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή απο τον καταναλωτή, τις στρατηγικές και τους παράγοντες επιστυχίας της σε συνέργια με άλλες επιστημονικές απόψεις, τα υποδείγματα ιεραρχικής κλιμάκωσης και την αξιολόγηση τους, την καταγραφή κάποιων στοιχείων κοινωνικής κριτικής που ασκείται στη διαφήμιση και τα είδη της διαφήμισης, με ιδιαλιτερη έμφαση στην τηλεοπτική διαφήμιση. Στη συνέχεια εξετάζοντας απο βιβλιογραφική σκοπιά οι σχέσεις της τηλεόρασης και παιδιών-τηλεθεατών, προσεγγίζοντας τους ρόλους και τις επιδράσεις που αναπτύσσονται μεταξύ τηλεόρασης και ανηλίκων. Θεωρώντας της τηλεόραση ως μέσο που επηρεάζει, μέσω διαφημιστικών προγραμμάτων, τα παιδιά καταγράφονται οι απόψεις μελετητών και εμπειρικών ερευνητών, ιδιαίτερα για τον αντίκτυπο της παιδικής τηλεοπτικής διαφήμισης προϊόντων διατροφής και ειδικά των snacks στα παιδιά, δεδομένου του γεγονότος ότι η κατανάλωση τους παρουσιάζει αμφισβητούμενη διατροφική αξία. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η άντληση συμπερασμάτων σχετικά με τη διατροφική στάση των παιδιών, η οποία πιθανόν επηρεάζεται και απο ανάλογες διαφημίσεις που προέρχονται κυρίως απο την τηλεόραση. Χρήσιμη κρίθηκε και η αναφορά των βασικότερων στοιχείων της σχετικής νομοθεσίας. Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης εξετάζεται κάτω απο το πρίσμα του εμπορικού αλλά και κοινωνικού και ηθικού της αντικτύπου. Δίνονται συμπεράσματα και προτάσεις σχετικά με το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι γονείς στα παιδιά όσον αφορά την ενημέρωση τους για τη διαφήμιση και τις διατροφικές τους συνήθειες με σκοπο η επιρροή αυτή να είναι θετική και όχι αρνητική.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/216
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013