Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος της διαφήμισης τροφίμων στην διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς στο μαθητικό-νεανικό κοινό

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2010-00015.pdf (4.301Mb)
    Ημερομηνία
    2011-09-02
    Συγγραφέας
    Σαλματάνης, Αναστάσιος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της διαφήμισης τόσο μέσα απο την προσέγγιση που της προσδίδει το μάρκετινγ όσο και βέποντας την μέσα απο μια κοινωνική θεώρηση, ως ένα σημαντικό παράγοντα επιρροής στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και πιο ειδικά ως επίδραση στον καθορισμό των προτιμήσεων των παιδιών. Συγκεκριμένα η πρωτογενής έρευνα της εργασίας έχει σκοπό να μελετήσει απο θεωρητική σκοπιά κατά κύριο λόγο τη διαφήμιση, εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή απο τον καταναλωτή, τις στρατηγικές και τους παράγοντες επιστυχίας της σε συνέργια με άλλες επιστημονικές απόψεις, τα υποδείγματα ιεραρχικής κλιμάκωσης και την αξιολόγηση τους, την καταγραφή κάποιων στοιχείων κοινωνικής κριτικής που ασκείται στη διαφήμιση και τα είδη της διαφήμισης, με ιδιαλιτερη έμφαση στην τηλεοπτική διαφήμιση. Στη συνέχεια εξετάζοντας απο βιβλιογραφική σκοπιά οι σχέσεις της τηλεόρασης και παιδιών-τηλεθεατών, προσεγγίζοντας τους ρόλους και τις επιδράσεις που αναπτύσσονται μεταξύ τηλεόρασης και ανηλίκων. Θεωρώντας της τηλεόραση ως μέσο που επηρεάζει, μέσω διαφημιστικών προγραμμάτων, τα παιδιά καταγράφονται οι απόψεις μελετητών και εμπειρικών ερευνητών, ιδιαίτερα για τον αντίκτυπο της παιδικής τηλεοπτικής διαφήμισης προϊόντων διατροφής και ειδικά των snacks στα παιδιά, δεδομένου του γεγονότος ότι η κατανάλωση τους παρουσιάζει αμφισβητούμενη διατροφική αξία. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η άντληση συμπερασμάτων σχετικά με τη διατροφική στάση των παιδιών, η οποία πιθανόν επηρεάζεται και απο ανάλογες διαφημίσεις που προέρχονται κυρίως απο την τηλεόραση. Χρήσιμη κρίθηκε και η αναφορά των βασικότερων στοιχείων της σχετικής νομοθεσίας. Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης εξετάζεται κάτω απο το πρίσμα του εμπορικού αλλά και κοινωνικού και ηθικού της αντικτύπου. Δίνονται συμπεράσματα και προτάσεις σχετικά με το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι γονείς στα παιδιά όσον αφορά την ενημέρωση τους για τη διαφήμιση και τις διατροφικές τους συνήθειες με σκοπο η επιρροή αυτή να είναι θετική και όχι αρνητική.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/216
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013