Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Η βιώσιμη ανάπτυξη στα συστήματα διοίκησης ολικής ποιότητας, μελέτη περίπτωσης ερευνητικού κέντρου European Spallation Source
(2016-09-12)
Στόχος της εργασίας είναι η παρουσίαση των προτύπων διοίκησης ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) που είναι εφαρμόσιμα σε έργα αειφόρου ανάπτυξης, η ανασκόπηση της προσαρμογής των παραδοσιακών μοντέλων ΔΟΠ στις σύγχρονες τεχνολογίες ...
Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο της διοίκησης ολικής ποιότητας στην στρατηγική της δημόσιας διοίκησης - πρακτική εφαρμογή στα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών Δήμου Λαμιέων
(2016-09-05)
Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης αποτελεί μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης των επιδόσεων ενός Δημόσιου Οργανισμού με βάση των τεχνικών δημόσιας διοίκησης. Στην παρούσα εργασία θα καταγραφούν όλες οι διαδικασίες που ακολουθούνται ...
Η διασφάλιση της ποιότητας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας
(2016-10-03)
Οι επικρατούσες συνθήκες έχουν οδηγήσει τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και
τους καταναλωτές στην στροφή προς την ποιότητα. Η πρόληψη δυσχερειών στην
παραγωγή και διάθεση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η συγκράτηση δαπανών και ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην εποχή της κρίσης: Η περίπτωση της δημοτικής αστυνομίας
(2016-08-31)
Σκοπός της παρούσης διατριβής είναι η διερεύνηση της ανάγκης εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στις δημοτικές υπηρεσίες. Ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιείται η υπηρεσία της Δημοτικής Αστυνομίας, μια υπηρεσία ...
Διαχείριση έργων και ποιότητα - Η επιρροή της ποιότητας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των έργων
(2016-09-01)
Χρόνια τώρα, ειδικοί της ποιότητας ισχυρίζονται πως η διαχείριση της ποιότητας αποτελεί για τις επιχειρήσεις ένα μέσο παρακολούθησης, μέτρησης, ελέγχου και κυρίως βελτίωσης των δραστηριοτήτων τους. Με αυτά τα δεδομένα και ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στο ελληνικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης
(2016-08-30)
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η προσέγγιση της αντιμετώπισης του προβλήματος της βιωσιμότητας του ελληνικού συστήματος κοινωνικής ασφάλισης με βάση την ολιστική θεώρηση της φιλοσοφίας της Διοίκησης ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας στην υπηρεσία αεροναυτικών πληροφοριών - Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών και των χασμάτων μεταξύ των προδοκιών και των αντιλήψεων τους
(2016-09-29)
Θέμα της παρακάτω μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για τη διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών της Υπηρεσίας Αεροναυτικών Πληροφοριών. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες, οι ...