Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διοίκηση ολικής ποιότητας στην υπηρεσία αεροναυτικών πληροφοριών - Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών και των χασμάτων μεταξύ των προδοκιών και των αντιλήψεων τους

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00430.pdf (1.276Mb)
    Date
    2016-09-29
    Author
    Λυσάνδρου, Μαργαρίτα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Θέμα της παρακάτω μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για τη διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών της Υπηρεσίας Αεροναυτικών Πληροφοριών. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες, οι αντιλήψεις και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών και γίνεται προσπάθεια προσδιορισμού των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών που αποτελεί ουσιαστικά και το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο θα στηριχτεί η έρευνα για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στην εν λόγω υπηρεσία. Αναλύεται το μοντέλο ποιότητας υπηρεσιών SERVQUAL και συνάμα αναπτύσσεται η έννοια των χασμάτων στην μεθοδολογία SERVQUAL, καθώς επίσης αναλύονται και οι λόγοι ύπαρξης των χασμάτων αυτών. Στην μεταπτυχιακή αυτή διατριβή παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας σύμφωνα με το μοντέλο SERVQUAL. Η εμπειρική έρευνα γίνεται με τη χρήση ερωτηματολογίων προς τους πελάτες και προς τη διεύθυνση της υπηρεσίας , καθώς επίσης και προς τους εργαζόμενους στα υπόλοιπα τμήματα της Πολιτικής Αεροπορίας , οι οποίοι αποτελούν και τους εσωτερικούς πελάτες της Υπηρεσίας Αεροναυτικών Πληροφοριών. Τέλος, παρουσιάζονται προτάσεις - εισηγήσεις –στρατηγικές που στόχο έχουν την εφαρμογή της Ολικής Ποιότητας στην Υπηρεσία Αεροναυτικών Πληροφοριών που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση της υπηρεσίας, στην ικανοποίηση των πελατών της, στην ασφάλεια των παρεχόμενων πληροφοριών και στην αποφυγή πληθώρας κινδύνων που ενδέχεται να οδηγήσουν σε δυσλειτουργία, απώλεια φήμης ή ακόμα και σε νομικές κυρώσεις.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2658
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013