Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 13
Εισαγωγή και αξιολόγηση του συστήματος ποιότητας ISO15189:2012 σε ένα διεπιστημονικό διαγνωστικό και ερευνητικό εργαστήριο: Η εμπειρία του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
(2017-01-18)
Στην σύγχρονη ιατρική πρακτική, ο ρόλος του κλινικού εργαστηρίου γίνεται ολοένα και πιο σημαντικός για την διάγνωση, πρόγνωση, παρακολούθηση και θεραπεία των ασθενών. Η απαίτηση συνεπώς, για ακριβή, αξιόπιστα, αμερόληπτα ...
Η μετάβαση από την αναλογική στη ψηφιακή απεικόνιση - Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την ικανοποίηση ασθενών από την παρεχόμενη φροντίδα υγείας στο Ακτινοδιαγνωστικό τμήμα του Γ. Ν. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
(2017-06-16)
Βιβλιογραφική ανασκόπηση: Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, απασχολεί σημαντικά τόσο τους αρμόδιους φορείς στο χώρο της πολιτικής της υγείας όσο και τους χρήστες, καθώς διαμορφώνει το επίπεδο της υγείας των ...
Η ποιοτική φροντίδα υγείας στην προοπτική εφαρμογής του Γενικού Συστήματος Υγείας
(2017-06-16)
Η εργασία αυτή στοχεύει πρώτα να εντάξει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες που αφορούν στην Υγεία καθώς και στα Συστήματα Υγείας (ΣΥ) και σε δεύτερο στάδιο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αντιληφθεί μέσα από την περιγραφή ...
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες υγείας σε διασυνοριακό επίπεδο: Συνοπτικός ιατρικός φάκελος ασθενή και θέματα αξιολόγησης/ποιότητας/δεικτών ποιότητας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)
Εισαγωγή: Η χρήση του ηλεκτρονικού φακέλου ασθενούς (EHR) αποτελεί sine qua non προϋπόθεση για την ανάπτυξη των εφαρμογών eHealth και εξελίσσεται σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής κλινικής πρακτικής και της έρευνας. ...
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των ασθενών με τελικού σταδίου νεφρική νόσο: Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου
(2017-09-15)
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, είναι πολύ σημαντική για τη διασφάλιση ενός υψηλού επιπέδου υγείας των πολιτών μίας χώρας. Λόγω της σημαντικότητας της, οι κυβερνήσεις των χωρών καθώς επίσης και οι αρμόδιες ...
Καλές πρακτικές για την βελτίωση της ποιότητας στα κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας. Μελέτη περίπτωσης
(2017-09-07)
Εισαγωγή: Η ποιότητα στο χώρο της υγείας είναι πολυδιάστατη, υποκειμενική και πολύπλοκη ενώ ταυτόχρονα είναι αναγκαία και έχει τεράστια σημασία για την ασφάλεια των ασθενών και την ικανοποίησή τους. ...
Η συγκριτική ανάλυση της μέτρησης της ικανοποίησης των ασθενών που επισκέπτονται τα πρωινά εξωτερικά ιατρεία και τα απογευματινά ιατρεία του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ
(2017-09-12)
Γενικό πλαίσιο: Σύγχρονος τρόπος διερεύνησης της ποιότητας υπηρεσιών υγείας, είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών, από όπου προκύπτει ο εντοπισμός των αναγκών τους, η ανάλογη ανταπόκριση των συστημάτων υγείας, αλλά ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βάση την ικανοποίηση των εξυπηρετούμενων: Η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου Κιλκίς
(2017-09-08)
Εισαγωγή: Η διόγκωση των δαπανών υγείας για την τρίτη ηλικία, εξαιτίας της δημογραφικής
γήρανσης του πληθυσμού, σε περιόδους οικονομικής κρίσης, κάνει ακόμη επιτακτικότερη την
ανάγκη βελτίωσης της αποδοτικότητας, των ...
Η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων
(2017-07-24)
Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας είναι ένα θέμα που απασχολεί παγκοσμίως και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους σε ότι αφορά τα μέτρα που λαμβάνονται για την αναβάθμιση αλλά και την ...
Διαχρονική ανάλυση δεικτών ποιότητας και αποδοτικότητας στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης "Παπαγεωργίου"
(2017-09-25)
Εισαγωγή: Θέμα της ανά χείρας διπλωματικής εργασίας είναι η κριτική προσέγγιση της ποιότητας και της αποδοτικότητας του Γ. Ν. Παπαγεωργίου. Το Γ. Ν. Παπαγεωργίου είναι Τριτοβάθμιο Νοσοκομείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα το ...