Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00040.pdf (1.262Mb)
    Date
    2017-07-24
    Author
    Χύτα, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας είναι ένα θέμα που απασχολεί παγκοσμίως και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους σε ότι αφορά τα μέτρα που λαμβάνονται για την αναβάθμιση αλλά και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας είναι προσδιοριστικός παράγοντας της ικανοποίησης των ασθενών και αποτελεί μετρό αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Σκοπός: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός. Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές. ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός. Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές. Συμπεράσματα: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και του προσδιορισμού εκείνων των στοιχείων που χρίζουν βελτίωσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2907
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013