• Στρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ. 

    Σπηλιόπουλος, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-07)
    Ο τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το προϊόν και την συνήθεια του καφέ λόγω της αυξανόμενος κατανάλωσης δημιουργεί μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον για μελέτη. Οι εταιρίες καφέ κρίνεται απαραίτητο να μπορέσουν να ...
  • Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing) 

    Μαράτου, Κωνσταντίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
    Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ...