Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων - κατεύθυνση Αγροτρόφιμα (ΕΛΛ) / (MBA) Master of Business Administration - Agricultural Food (in Greek) by Author "Τζουβελέκας, Ευάγγελος"
Now showing items 1-6 of 6
-
Αξιολόγηση του μέτρου 2.4.1 περί διάσωσης γεωργικής γης και η συμβολή του στην αύξηση του αγροτικού εισοδήματος
Σαρρή, Σόνια (2015-07-06)Το μέτρο 2.4.1 περί Δάσωσης γεωργικής γης ξεκίνησε την εφαρμογή του στην Κύπρο το 2004 στα πλαίσιο του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2004-2006 και το οποίο συνεχίζεται στα επόμενα Προγράμματα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής ... -
Βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα βιολογικών αγροτροφίμων
Φλώρος, Δημήτριος (2015-09-07)Υπάρχει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την βιωσιμότητα των αγροτροφίμων αλλά δεν υπάρχουν τόσα πολλά στοιχεία από επιστημονικές έρευνες που επιβεβαιώνουν την αειφορική ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδα των βιολογικών ... -
Εικονικές επιχειρήσεις αγροτροφίμων στην επαγγελματική εκπαίδευση
Τσάτσου, Αικατερίνη (2016-03-31)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να αναδείξει τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση μπορεί να στηρίξει σε πρακτικό επίπεδο ζητήματα όπως η επιχειρηματικότητα στον αγροτικό τομέα, δεδομένου οτι αποτελεί μοχλό ... -
Η ανάπτυξη και το μάρκετινγκ τοπικής επιχείρησης και οι προοπτικές εξαγωγής των προϊόντων της
Μάνια, Στυλιανή (2015-08-20)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης, μάρκετινγκ και εξαγωγικής δραστηριότητας των προϊόντων της τοπικής επιχείρησης «Παστέλειον». Παρουσιάζονται στοιχεία της επιχείρησης, ... -
Η δυναμική της εφοδιαστικής αλυσίδας στην παραγωγή και μεταποίηση αγροτροφίμων
Χάματσου Ψαρά, Μηλίτσα (2017-09-08)Η Εφοδιαστική Αλυσίδας είναι ένα δυνατό εργαλείο για κάθε επιχείρηση το οποίο μπορεί να διαμορφώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστώ. Στο σημερινό περίπλοκο, παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον η ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά και τη ζήτηση των οργανικών (βιολογικών) προϊόντων.
Παπαδόπουλος, Μάριος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στην παρούσα εργασία, εξετάστηκαν τα βιολογικά (ή οργανικά) προϊόντα, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά και τη ζήτησή τους. Από την μελέτη προέκυψε ότι από την πλευρά της προσφοράς, οι βασικοί παράγοντες ...