Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση
Abstract
Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές. Βασικό μέσο της ερευνητικής διαδικασίας αποτελεί ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 100 άτομα, ηλικίας 20-40 ετών. Η ερευνητική διαδικασία μελέτησε την στάση των Κύπριων καταναλωτών ως προς την πρακτική τοποθέτησης προϊόντων και την πρόθεση αγοράς. Παράλληλα εκτιμήθηκε η συσχέτιση μεταξύ των δημογραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών και οι συμπεριφορές που σχετίζονται με την τοποθέτηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, οι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά τη στάση των θεατών απέναντι στην τοποθέτηση και στην πρόθεση αγοράς είναι η ανταλλαγή απόψεων με φίλους καθώς επίσης και ο χρόνος που ο καταναλωτής παρακολουθεί τηλεόραση.