Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΚυπριανού Συμεού, Κυριακή
dc.contributor.otherKyprianou Simeou, Kyriaki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-11
dc.date.accessioned2014-07-11T11:21:13Z
dc.date.available2014-07-11T11:21:13Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-11
dc.identifier.otherMBA/2014/00207el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1555
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές. Βασικό μέσο της ερευνητικής διαδικασίας αποτελεί ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 100 άτομα, ηλικίας 20-40 ετών. Η ερευνητική διαδικασία μελέτησε την στάση των Κύπριων καταναλωτών ως προς την πρακτική τοποθέτησης προϊόντων και την πρόθεση αγοράς. Παράλληλα εκτιμήθηκε η συσχέτιση μεταξύ των δημογραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών και οι συμπεριφορές που σχετίζονται με την τοποθέτηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, οι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά τη στάση των θεατών απέναντι στην τοποθέτηση και στην πρόθεση αγοράς είναι η ανταλλαγή απόψεων με φίλους καθώς επίσης και ο χρόνος που ο καταναλωτής παρακολουθεί τηλεόραση.el_GR
dc.format.extent66 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤοποθέτηση προϊόντων -- Τηλεόραση -- Κύπροςel_GR
dc.subjectProduct placement -- Television programs -- Cyprusel_GR
dc.titleΤοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόρασηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis work involves the study of product placement in television programs. The purpose of this study is to assess the attitude of Cypriot consumers given the practice of product placement in television shows. The main instrument of the research process is a questionnaire answered by 100 individuals, aged 20-40 years. The research process studied the attitude of Cypriot consumers as to the practice of product placement and purchase intention. Determinations of correlation between demographic characteristics and consumer behavior -related placement and behavioral intentions were examined. Based on the survey results, the factors that influence the attitude of viewers towards the placement and purchase intention is to exchange views with friends as well as the timethat the consumer watches TV.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record