Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2014-00207.pdf (468.5Kb)
    Ημερομηνία
    2014-07-11
    Συγγραφέας
    Κυπριανού Συμεού, Κυριακή
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές. Βασικό μέσο της ερευνητικής διαδικασίας αποτελεί ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 100 άτομα, ηλικίας 20-40 ετών. Η ερευνητική διαδικασία μελέτησε την στάση των Κύπριων καταναλωτών ως προς την πρακτική τοποθέτησης προϊόντων και την πρόθεση αγοράς. Παράλληλα εκτιμήθηκε η συσχέτιση μεταξύ των δημογραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών και οι συμπεριφορές που σχετίζονται με την τοποθέτηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, οι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά τη στάση των θεατών απέναντι στην τοποθέτηση και στην πρόθεση αγοράς είναι η ανταλλαγή απόψεων με φίλους καθώς επίσης και ο χρόνος που ο καταναλωτής παρακολουθεί τηλεόραση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1555
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013