Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΣμαργιαννάκη, Παρασκευή
dc.contributor.otherSmargiannaki, Paraskevi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-18
dc.date.accessioned2013-07-18T09:16:43Z
dc.date.available2013-07-18T09:16:43Z
dc.date.copyright2013-04
dc.date.issued2013-07-18
dc.identifier.otherMBA/2013/00162el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1290
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός: Σε θεωρητικό επίπεδο, ο ρόλος των εξαγώγιμων προϊόντων μιας χώρας ως σημαντική πτυχή ανάπτυξης του branding της χώρας. Η ανάγκη διερεύνησης της εικόνας της επωνυμίας (Brand Image) των εξαγώγιμων προϊόντων. Σε ερευνητικό επίπεδο, η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων των κατοίκων του Τορόντο. Η διερεύνηση των συσχετίσεων (ιδιότητες, οφέλη, στάσεις απέναντι στην επωνυμία) των Ελληνικών και ειδικότερα Κρητικών εξαγώγιμων προϊόντων, από τους καταναλωτές του Τορόντο, προκειμένου να ληφθούν υπόψη και να υιοθετηθούν πετυχημένες στρατηγικές branding τόσο από ιδιωτικούς όσο και δημόσιους τοπικούς φορείς της Κρητικής περιφέρειας. Μεθοδολογία: Η έρευνα βασίστηκε πρώτον σε ερωτηματολόγια και δεύτερον σε σχετική βιβλιογραφία και αρθογραφία. Διενεργήθηκε έλεγχος συσχετίσεων μεταξύ όλων των μεταβλητών, έλεγχοι στατιστικής σημαντικότητας με σύγκριση μέσων όρων και έλεγχοι υποθέσεων. Ευρήματα: Παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης, η υψηλή ποιότητα, η τιμή, η συσκευασία, το εισόδημα, η θετική πρόθεση για σύσταση των ελληνικών προϊόντων σε φίλους/γνωστούς, η εμπειρία της επίσκεψης της χώρας, καθώς και ο ρόλος της διασποράς , συντελούν στη εικόνα που έχουν οι καταναλωτές του Τορόντο για τα Ελληνικά και ξεχωριστά για τα Κρητικά προϊόντα. Η έρευνα μας οδήγησε, στην ευχάριστη διαπίστωση ότι η πλειοψηφία γνωρίζει τα Ελληνικά προϊόντα και ότι η λέξη ποιότητα, είναι κυρίως αυτή με την οποία τα χαρακτηρίζουν. Πρακτική εφαρμογή: Όλα τα ευρήματα της έρευνας αποτελούν αναμφισβήτητα πολύτιμα στοιχεία, τα οποία οι Κρητικές εξαγωγικές εταιρείες , αλλά και εκείνες που επιθυμούν να ξεκινήσουν εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς και τοπικοί φορείς, θα πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους κατά την υιοθέτηση της στρατηγικής branding που θα αναπτύξουν, προκειμένου να εισέλθουν με επιτυχία στην μεγάλη και ιδιαίτερα δεκτική σε διεθνή brands, αγορά του Τορόντο ώστε να θεωρούνται άξιοι πρεσβευτές της χώρας. Αξία έρευνας: Έρευνες για τα ελληνικά εξαγώγιμα προϊόντα έχουν γίνει εκτενείς. Ωστόσο δεν υπάρχουν έρευνες για την αντίληψη που έχουν καταναλωτές του Τορόντο για τα Ελληνικά και ειδικότερα τα Κρητικά προϊόντα. Οι περισσότερες από τις προηγούμενες μελέτες προσπάθησαν να επικεντρωθούν στην επίδραση της χώρας προέλευσης, στην ευαισθησία των τιμών, και την αντίληψη 6 σχετικά με την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας, το εμπορικό σήμα (brand) και την εικόνα. Περιορισμένη είναι η έρευνα πάνω στις αναπτυσσόμενες χώρες αναφορικά με την προτίμηση τους για τοπικά ή εισαγόμενα προϊόντα και υπηρεσίες σε συνάρτηση με τα δημογραφικά στοιχεία.el_GR
dc.format.extent88 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectBrandingel_GR
dc.titleΗ ενίσχυση του branding της Κρήτης, μέσω της διερεύνησης της αναγνωρισιμότητας των εξαγώγιμων προϊόντων της, στην διεθνή αγορά. Η εμπειρική μελέτη περίπτωσης: Η αγορά του Τορόντοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose: In theory, the purpose of exporting products as an important developing part of the nation brand. The need to search the brand image of the exporting products. In research level, to understand customers’ preferences in Toronto, Canada. Also to search the correlations of the brands (attributes, benefits and attitudes) that Toronto consumers have towards the brand name of Greek products and in more particular Cretan exporting products, in order that private and public local authorities of Cretan municipality adopt successful strategic branding. Methodology: The research was based, firstly on questionnaires and secondly on bibliography and articles. Control research was carried on, between all variables, control of statistic importance, comparing on average and control case. What was found: Factors such as country of origin, high quality, price, package, income, positive attitude for recommending Greek products to friends/people you know, also the experience of visiting the country and the dissipation, all the above mentioned contribute to the image that Toronto consumers have for Greek and Cretan products separately. The research gave us the pleasant conclusion that the majority knows Greek products and quality is what characterizes them. Practical application: All research results are indisputable important elements that not only Cretan exporting companies, but also all these companies that wish to begin exporting activity and local authorities, should take seriously into consideration, the branding strategic that they will follow, in order to enter successfully into the large and particular positive international brands, Toronto’s market, for them to be considered as capable representatives of the country. Value research: Researches on Greek exporting products have been conducted. However, there aren’t researches of Toronto’s consumers understanding on Greek products and especially on Cretan products. Most previous researches were focused on how customers react on the county of origin, on the price, brand name and image. There is limited research in developing countries, in relation with their preferences on local or imported products and services, in relation with the demographic elements.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής