Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ενίσχυση του branding της Κρήτης, μέσω της διερεύνησης της αναγνωρισιμότητας των εξαγώγιμων προϊόντων της, στην διεθνή αγορά. Η εμπειρική μελέτη περίπτωσης: Η αγορά του Τορόντο

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00162.pdf (2.162Mb)
    Ημερομηνία
    2013-07-18
    Συγγραφέας
    Σμαργιαννάκη, Παρασκευή
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός: Σε θεωρητικό επίπεδο, ο ρόλος των εξαγώγιμων προϊόντων μιας χώρας ως σημαντική πτυχή ανάπτυξης του branding της χώρας. Η ανάγκη διερεύνησης της εικόνας της επωνυμίας (Brand Image) των εξαγώγιμων προϊόντων. Σε ερευνητικό επίπεδο, η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων των κατοίκων του Τορόντο. Η διερεύνηση των συσχετίσεων (ιδιότητες, οφέλη, στάσεις απέναντι στην επωνυμία) των Ελληνικών και ειδικότερα Κρητικών εξαγώγιμων προϊόντων, από τους καταναλωτές του Τορόντο, προκειμένου να ληφθούν υπόψη και να υιοθετηθούν πετυχημένες στρατηγικές branding τόσο από ιδιωτικούς όσο και δημόσιους τοπικούς φορείς της Κρητικής περιφέρειας. Μεθοδολογία: Η έρευνα βασίστηκε πρώτον σε ερωτηματολόγια και δεύτερον σε σχετική βιβλιογραφία και αρθογραφία. Διενεργήθηκε έλεγχος συσχετίσεων μεταξύ όλων των μεταβλητών, έλεγχοι στατιστικής σημαντικότητας με σύγκριση μέσων όρων και έλεγχοι υποθέσεων. Ευρήματα: Παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης, η υψηλή ποιότητα, η τιμή, η συσκευασία, το εισόδημα, η θετική πρόθεση για σύσταση των ελληνικών προϊόντων σε φίλους/γνωστούς, η εμπειρία της επίσκεψης της χώρας, καθώς και ο ρόλος της διασποράς , συντελούν στη εικόνα που έχουν οι καταναλωτές του Τορόντο για τα Ελληνικά και ξεχωριστά για τα Κρητικά προϊόντα. Η έρευνα μας οδήγησε, στην ευχάριστη διαπίστωση ότι η πλειοψηφία γνωρίζει τα Ελληνικά προϊόντα και ότι η λέξη ποιότητα, είναι κυρίως αυτή με την οποία τα χαρακτηρίζουν. Πρακτική εφαρμογή: Όλα τα ευρήματα της έρευνας αποτελούν αναμφισβήτητα πολύτιμα στοιχεία, τα οποία οι Κρητικές εξαγωγικές εταιρείες , αλλά και εκείνες που επιθυμούν να ξεκινήσουν εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς και τοπικοί φορείς, θα πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους κατά την υιοθέτηση της στρατηγικής branding που θα αναπτύξουν, προκειμένου να εισέλθουν με επιτυχία στην μεγάλη και ιδιαίτερα δεκτική σε διεθνή brands, αγορά του Τορόντο ώστε να θεωρούνται άξιοι πρεσβευτές της χώρας. Αξία έρευνας: Έρευνες για τα ελληνικά εξαγώγιμα προϊόντα έχουν γίνει εκτενείς. Ωστόσο δεν υπάρχουν έρευνες για την αντίληψη που έχουν καταναλωτές του Τορόντο για τα Ελληνικά και ειδικότερα τα Κρητικά προϊόντα. Οι περισσότερες από τις προηγούμενες μελέτες προσπάθησαν να επικεντρωθούν στην επίδραση της χώρας προέλευσης, στην ευαισθησία των τιμών, και την αντίληψη 6 σχετικά με την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας, το εμπορικό σήμα (brand) και την εικόνα. Περιορισμένη είναι η έρευνα πάνω στις αναπτυσσόμενες χώρες αναφορικά με την προτίμηση τους για τοπικά ή εισαγόμενα προϊόντα και υπηρεσίες σε συνάρτηση με τα δημογραφικά στοιχεία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1290
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013