Browsing by Subject "Marketing services"
Now showing items 1-11 of 11
-
Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η ... -
Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου
(2016-07-19)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών ... -
Εφαρμογή του μάρκετινγκ υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης πολιτικής στην υπηρεσία ανακύκλωσης στο Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προβολής της σημασίας του μάρκετινγκ υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε συνέχεια βιβλιογραφικής έρευνας (ελληνικής και ξένης) καθώς και πηγών από το διαδίκτυο, παρουσιάζονται ... -
Η διείσδυση των προσεγγίσεων του μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα: Τάσεις και προοπτικές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα, η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητά του, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας υιοθέτησης στρατηγικών και ... -
Η ικανοποίηση του πελάτη μέσα απο την ανάπτυξη και εφαρμογή του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Ποιός ο ρόλος του προσωπικού επαφής; (Διερεύνηση υποθέσεων για τις ξενοδοχειακές βιομηχανίες της Κύπρου)
(2015-08-21)Η Μεταπτυχιακή αυτή διατριβή διεκπεραιώθηκε για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του ΑΠΚΥ. Έχει ως θέμα την «Ικανοποίηση του ... -
Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
(2015-09-02)Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ... -
-
Ο ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: Το μουσείο της Ακρόπολης
(2014-07-29)Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο στην παγκόσμια οικονομία. Η ραγδαία ανάπτυξη του τριτογενή τομέα της οικονομίας, που σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ... -
Πλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα Πλάνο Μάρκετινγκ για την νεοσύστατη ιστοσελίδα ανάρτησης ακινήτων Spotcasa.com. Ο τομέας των ακινήτων είναι πολύ ανταγωνιστικός όμως υπάρχει η ευκαιρία για διαδικτυακή ... -
Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον
(2011-08-29)Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
(2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ...