Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εφαρμογή του μάρκετινγκ υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης πολιτικής στην υπηρεσία ανακύκλωσης στο Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00058.pdf (724.1Kb)
    Date
    2018-01
    Author
    Κρεντήρα, Δήμητρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προβολής της σημασίας του μάρκετινγκ υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε συνέχεια βιβλιογραφικής έρευνας (ελληνικής και ξένης) καθώς και πηγών από το διαδίκτυο, παρουσιάζονται οι γενικές αρχές του μάρκετινγκ υπηρεσιών καθώς και το πλαίσιο λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει την έλλειψη επιστημονικού σχεδιασμού και ελέγχου στις πολιτικές που εφαρμόζει η Τοπική Αυτοδιοίκηση και να προτείνει σύμφωνα με τις αρχές του μάρκετινγκ ένα μοντέλο σχεδιασμού και ελέγχου γι αυτές. Η πολιτική της υπηρεσίας ανακύκλωσης στο Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης ώστε να περιγραφεί η υφιστάμενη κατάσταση, να γίνει αποτίμηση των αποτελεσμάτων ώστε να προταθεί ένας καλύτερος τρόπος στην εκτέλεση των πολιτικών στην τοπική αυτοδιοίκηση σύμφωνα με τις αρχές του μάρκετινγκ. Για την έρευνα της υφιστάμενης κατάστασης επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα (δευτερογενή δεδομένα) για την ανάλυση των σταδίων του Κύκλου Ζωής της Υπηρεσίας Ανακύκλωσης Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης και η ποιοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο(πρωτογενή δεδομένα). Τα ευρήματα της μελέτης επιβεβαιώνουν ότι η υπηρεσία βρίσκεται στο στάδιο της «Παρακμής» κι ότι δεν ασκήθηκε έλεγχος κατά την εφαρμογή της. Είναι εμφανής η έλλειψη επιστημονικού σχεδιασμού της πολιτικής στο Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης, γι αυτό προτείνεται η εφαρμογή ενός μοντέλου σχεδιασμού, υλοποίησης κι έλεγχου σύμφωνα με τις αρχές του Μάρκετινγκ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3289
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013