Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η διείσδυση των προσεγγίσεων του μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα: Τάσεις και προοπτικές

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00077.pdf (1.072Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Τριάντου, Αναστασία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα, η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητά του, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας υιοθέτησης στρατηγικών και εργαλείων του μάρκετινγκ με σκοπό την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του. Μεθοδολογία - Η παρούσα έρευνα είναι ποσοτική και διεξήχθη με τη χρήση ενός on-line ερωτηματολογίου βασισμένο στο μοντέλο SERVQUAL, για την αποτύπωση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πολιτών τόσο σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα, όσο και τη χρήση εργαλείων μάρκετινγκ από τους φορείς της δημόσιας διοίκησης. Η δειγματοληψία πραγματοποιήθηκε με τη μεθοδολογία της «χιονοστιβάδας», προκειμένου να δημιουργηθεί ένα εύλογο και ενδεικτικό δείγμα, το οποίο ανήλθε στα 204 άτομα. Αποτελέσματα - Διαπιστώθηκε μία σημαντική απόκλιση (χάσμα) μεταξύ των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πολιτών σε όλες τις διαστάσεις της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη χρήση εργαλείων μάρκετινγκ από τους φορείς του ελληνικού δημοσίου, γεγονός που δηλώνει την έντονη δυσαρέσκεια και απογοήτευσή τους από τη σημερινή εικόνα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης και καθιστά αναγκαία τη λήψη πρωτοβουλιών για την αναστροφή του αρνητικού αυτού κλίματος. Περιορισμοί - Η παρούσα έρευνα δεν είχε σαφή γεωγραφικό περιορισμό, ωστόσο δεν ήταν ιδιαίτερα διευρυμένη γεωγραφικά, με το μεγαλύτερο τμήμα του δείγματος να προέρχεται από τα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, δεδομένου ότι η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά, εκ των πραγμάτων δε θα μπορούσαν να συμμετέχουν άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Επιπλέον, ο τρόπος δειγματοληψίας περιορίζει τη γενίκευση των συμπερασμάτων. Συνεισφορά για μελλοντική έρευνα - Βασική συνεισφορά της παρούσας έρευνας είναι η δημιουργία ενός πλαισίου ανάλυσης της αντίληψης των πολιτών για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα και τη συνολική του εικόνα γενικότερα, το οποίο θα αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τη διεξαγωγή ερευνών με τη χρήση της ποιοτικής μεθόδου, προκειμένου να διερευνηθεί εκτενέστερα το σύνθετο ζήτημα της ποιότητας ή/και πιο εξειδικευμένα η υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3639
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013