Browsing by Subject "Διαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοί"
Now showing items 1-6 of 6
-
Ανάπτυξη οδικού χάρτη διαδικτυακού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, να συμβάλει με επαγγελματικό τρόπο στην στήριξή τους και να ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης: Μουσείο Μπενάκη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ των πολιτιστικών οργανισμών, που αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη μεθοδικής επικοινωνιακής στρατηγικής. Παρουσιάζονται οι βασικές ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: CVAR
(2017-09-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ο παγκόσμιος ιστός, με τους διαδικτυακούς ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagram
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ... -
Η συμφωνική ορχήστρα στη σύγχρονη εποχή: Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης, η Royal Concertgebouw Orchestra του Άμστερνταμ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την παρουσία ενός Πολιτιστικού Οργανισμού στο διαδίκτυο και την (ηλεκτρονική) επικοινωνία που αναπτύσσει με το κοινό του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας ...