Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΑεράκη, Ειρήνη
dc.contributor.otherAeraki, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2024-02-13T11:04:49Z
dc.date.available2024-02-13T11:04:49Z
dc.date.copyright2024-02-13
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.otherMBA/2024/01088el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5748
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εποχή μας διακρίνεται για την ταχύτητα των αλλαγών, ωστόσο βασικό ζητούμενο για κάθε επιχείρηση που θέλει να ευημερήσει είναι η ικανοποίηση των πελατών της, κατά τρόπο που θα την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και θα της εξασφαλίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Καθίσταται, επομένως κατανοητό ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, χωρίς να έχει ικανοποιημένους πελάτες. Στο πλαίσιο αυτό η μέτρηση ικανοποίησης των πελατών είναι καίριας σημασίας ώστε να χαραχτούν κατάλληλες στρατηγικές οι οποίες θα επιτρέψουν την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών και εν τέλει θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ίδιων των επιχειρήσεων. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την μέτρηση της ικανοποίησης των παραγωγών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ελαιοπαραγωγών Αστερουσίων, με σκοπό να καταγράψει το βαθμό ικανοποίησης των παραγωγών και να αναδείξει τις βασικές διαστάσεις ικανοποίησης. Σε γενικές γραμμές, η έρευνα που διενεργήθηκε αποκαλύπτει ότι οι παραγωγοί είναι πολύ ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ελαιοπαραγωγών Αστερουσίων και το γεγονός αυτό αποτελεί εχέγγυο για μια συνεχώς ανοδική πορεία.el_GR
dc.format.extent138 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectConsumer satisfactionel_GR
dc.titleΑγροτικοί συνεταιρισμοί στο τομέα παραγωγής ελαιόλαδου: Mελέτη περίπτωσης του αγροτικού συνεταιρισμού ελαιοπαραγωγών αστερουσίωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOur era is distinguished by the speed of change, but a key issue for every business that wishes to prosper is the satisfaction of its customers, in a way that will differentiate it from competition and will ensure a competitive advantage .It is therefore understandable that no business can survive in this ever-changing business environment without having satisfied customers. In this context , measuring customer satisfaction is crucial for devising appropriate strategies that will allow the fullest coverage of customer needs and ultimately contribute to the development of businesses themselves. This thesis deals with the satisfaction measurement of the producers of the Agricultural Cooperative of Asterousia Olive Producers , in order to record the degree of producers' satisfaction and highlight the basic dimensions of satisfaction. In general , the survey conducted reveals that producers are very satisfied with the services offered by the Agricultural Cooperative of Asterousia Olive Producers and this fact is a guarantee for a continuous upward course.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record