dc.contributor.advisor | Λιασίδου, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Παρασκευά, Ρεβέκκα | |
dc.contributor.other | Paraskeva, Revekka | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-08-04T09:52:03Z | |
dc.date.available | 2023-08-04T09:52:03Z | |
dc.date.copyright | 2023-08-04 | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.other | ΕΠΑ/2023/00081 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5600 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα αποτελεί μελέτη περίπτωσης των κοινωνικών εμπειριών ομάδας ενήλικων μαθητών με νοητική αναπηρία στην Κύπρο μετά από τη συμμετοχή τους σε ένα πρόγραμμα μουσικών δραστηριοτήτων αυθεντικά πλαισιωμένων, με ρεαλισμό σε συμμετέχοντες, χώρους, όργανα και διαδικασίες μουσικής δημιουργίας- εκτέλεσης- παρουσίασης. Η έρευνα προέκυψε μέσα από την ανάγκη αναζήτησης δια βίου διδακτικών πρακτικών που να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες, ενδιαφέροντα και στόχους των διδασκομένων με νοητική αναπηρία, όπως η κοινωνική ανάπτυξη και ισότιμη ενσωμάτωσή τους. Επιλέχθηκε ποιοτική μεθοδολογία και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης για την πραγματοποίηση της παρούσας διατριβής, με τη χρήση ατομικών συνεντεύξεων και ομάδας εστίασης. Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν μετά από θεματική ανάλυση. Μέσα από αυτά φάνηκε ότι τα μέλη της ομάδας ενηλίκων με νοητική αναπηρία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να βιώσουν κοινωνικές εμπειρίες και να αλληλοεπιδράσουν με ρεαλιστικούς επαγγελματίες σε αυθεντικά πλαίσια μουσικής τις οποίες δεν θα βίωναν στα κλειστά παραδοσιακά όρια της ειδικής τάξης. Επιπλέον οι συμμετέχοντες με αναπηρία ενίσχυσαν την προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη καθώς και την προσπάθεια τους για ισότιμη κοινωνική ενσωμάτωση. Μέσα από τα εμπειρικά δεδομένα προτάθηκαν εισηγήσεις βελτίωσης, συνέχισης, εμπλουτισμού της εφαρμογής του αυθεντικού στυλιζαρίσματος της μάθησης για κατάκτηση μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων στην κοινωνική ενσωμάτωση και συμβολή στη λειτουργικότητα των προγραμμάτων σπουδών δια βίου εκπαίδευσης τους. | el_GR |
dc.format.extent | 121 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | el_GR |
dc.subject | Μουσική εκπαίδευση ενηλίκων | el_GR |
dc.subject | Adult music education | el_GR |
dc.title | Αυθεντικά - ρεαλιστικά πλαίσια μουσικής μάθησης και η συμβολή τους στις κοινωνικές εμπειρίες και ανάπτυξη ενήλικων ατόμων με νοητικές αναπηρίες | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This research is a case study of the social experiences of a group of adult students with intellectual disabilities in Cyprus after their participation in a programme of musical activities authentically and realistically framed, in terms of participants, places, instruments and processes of music creation-performance-presentation. The research emerged from the need to search for lifelong teaching practices that meet the specific needs, interests and goals of learners with intellectual disabilities, such as their social development and equitable social inclusion. A qualitative methodology, specifically a case study approach, was chosen for this thesis, using individual and focus group interviews. The results of the research were analysed through thematic analysis. The empirical findings of the study suggested that the members of the group of adults with intellectual disabilities who participated in the programme had the opportunity to have social experiences and to realistically interact with professionals in authentic musical contexts that they would have not experienced through traditional special classroom settings. In addition, participants with disabilities enhanced their personal and social development as well as their efforts to achieve equitable social inclusion. Through the empirical data, recommendations were proposed to improve, continue and enrich the implementation of authentic learning stylization to achieve long-term results in fostering social inclusion and making a positive contribution to the functionality of their lifelong learning curricula. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |