Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αυθεντικά - ρεαλιστικά πλαίσια μουσικής μάθησης και η συμβολή τους στις κοινωνικές εμπειρίες και ανάπτυξη ενήλικων ατόμων με νοητικές αναπηρίες

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2023-00081.pdf (1.145Mb)
    Date
    2023-06
    Author
    Παρασκευά, Ρεβέκκα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα έρευνα αποτελεί μελέτη περίπτωσης των κοινωνικών εμπειριών ομάδας ενήλικων μαθητών με νοητική αναπηρία στην Κύπρο μετά από τη συμμετοχή τους σε ένα πρόγραμμα μουσικών δραστηριοτήτων αυθεντικά πλαισιωμένων, με ρεαλισμό σε συμμετέχοντες, χώρους, όργανα και διαδικασίες μουσικής δημιουργίας- εκτέλεσης- παρουσίασης. Η έρευνα προέκυψε μέσα από την ανάγκη αναζήτησης δια βίου διδακτικών πρακτικών που να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες, ενδιαφέροντα και στόχους των διδασκομένων με νοητική αναπηρία, όπως η κοινωνική ανάπτυξη και ισότιμη ενσωμάτωσή τους. Επιλέχθηκε ποιοτική μεθοδολογία και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης για την πραγματοποίηση της παρούσας διατριβής, με τη χρήση ατομικών συνεντεύξεων και ομάδας εστίασης. Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν μετά από θεματική ανάλυση. Μέσα από αυτά φάνηκε ότι τα μέλη της ομάδας ενηλίκων με νοητική αναπηρία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να βιώσουν κοινωνικές εμπειρίες και να αλληλοεπιδράσουν με ρεαλιστικούς επαγγελματίες σε αυθεντικά πλαίσια μουσικής τις οποίες δεν θα βίωναν στα κλειστά παραδοσιακά όρια της ειδικής τάξης. Επιπλέον οι συμμετέχοντες με αναπηρία ενίσχυσαν την προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη καθώς και την προσπάθεια τους για ισότιμη κοινωνική ενσωμάτωση. Μέσα από τα εμπειρικά δεδομένα προτάθηκαν εισηγήσεις βελτίωσης, συνέχισης, εμπλουτισμού της εφαρμογής του αυθεντικού στυλιζαρίσματος της μάθησης για κατάκτηση μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων στην κοινωνική ενσωμάτωση και συμβολή στη λειτουργικότητα των προγραμμάτων σπουδών δια βίου εκπαίδευσης τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5600
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013