Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΜυλόρδου, Μαρία
dc.contributor.otherMylordou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:38:37Z
dc.date.available2022-09-09T10:38:37Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00982el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5294
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ επικοινωνία στις επιχειρήσεις, είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην επιτυχημένη οργάνωση επιχειρήσεων. Η επιχειρησιακή επικοινωνία αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Η επικοινωνία είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την κατεύθυνση και την κινητοποίηση του εργατικού δυναμικού προς την επίτευξη των οργανωτικών στόχων. Δημιουργώντας καλές σχέσης και κατανόηση ενισχύεται η συνεργασία και προάγεται η αποτελεσματικότερη απόδοση και ικανοποίηση του προσωπικού. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί ο ρόλος και το αντίκτυπο της (επιχειρηματικής) επικοινωνίας ,που υπάρχει στους οργανισμούς προς διερεύνηση , στην απόδοση των εργαζομένων στη δουλειά τους, την ικανοποίηση τους και την αντίληψη τους για τον προϊστάμενο τους και την ανώτατη διοίκηση (κάθετη επικοινωνία). Η παρούσα μελέτη είναι μια ποσοτική περιγραφική μελέτη. Δείγμα της αποτέλεσαν 142 συμμετέχοντες οι οποίοι δημιούργησαν ένα δείγμα ευκολίας (βολικό). Από τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το γενικό επίπεδο εσωτερικής επιχειρηματικής επικοινωνίας είναι καλό. Με σημεία προς βελτίωση και διερεύνηση την ομαδικότητα και η επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων. Σχετικά με το πώς επηρεάζει η επιχειρησιακή επικοινωνία την απόδοση των εργαζομένων παρατηρήθηκε οι απαντήσεις ήταν ομοιόμορφες και σταθερές, με θετικά αποτελέσματα. Τα ευρήματα της έρευνας φαίνεται να έρχονται σε συμφωνία με τα ευρήματα της βιβλιογραφίας όπου αναφέρει ότι οργανισμοί με καλό επίπεδο εσωτερικής επιχειρησιακής επικοινωνίας έχουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του προσωπικού τους. Και τέλος, η γενική κατάσταση της κάθετης επικοινωνίας, σε κάποιες απαντήσεις παρουσιάζονται θετικά χαρακτηριστικά και καταστάσεις σε σχέση με τον άμεσα προϊστάμενο των συμμετεχόντων αλλά σε κάποιες άλλες τα αποτελέσματα είναι αντίθετα. Είναι και αυτό ένα σημείο το οποίο φάνηκε ότι χρήζει περαιτέρω διερεύνησης και καλό θα ήταν να γίνει μια νέα έρευνα εστιασμένη σε αυτό το τομέα.el_GR
dc.format.extent50 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectBusiness communicationel_GR
dc.subjectΕπικοινωνία στις επιχειρήσειςel_GR
dc.titleΗ επικοινωνία στη διοίκηση. Πως επιδρά στην απόδοση και ικανοποίηση των εργαζομένων.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBusiness communication is a very important element in a successful business organization. Business communication is the main factor in the development of business activity. Communication is a critical factor in directing and mobilizing the workforce to achieve organizational goals. Creating a good relationship and understanding enhances collaboration and promotes more effective staff performance and satisfaction. The purpose of this research is to investigate the role and impact of business communication, which exists in the organizations under investigation, on the performance of employees in their work, their satisfaction and their perception of their supervisor and top management (Certical Contact, Downward Communication). The present study is a quantitative descriptive study. Its sample consisted of 142 participants who created a sample of convenience. The results of the research showed that the general level of internal business communication is good. With points to improve and explore teamwork and communication between departments. Regarding how business communication affects employee performance, the answers were observed to be uniform and consistent, with positive results. The research findings seem to be in line with the findings of the literature where it states that organizations with a good level of internal business communication have high levels of staff satisfaction. And finally, the general state of vertical communication, in some answers positive characteristics and situations are presented in relation to the immediate supervisor of the participants but in others the results are the opposite. This is also a point that seemed to need further investigation and it would be good to run a new research focused on this area.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής