Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19
Επιτομή
Τον Μάρτιο του 2020, πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων βρεθήκαν μπροστά σε μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν αυτή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID19. Οι προκλήσεις που υπήρχαν για όλους αλλά ιδιαιτέρως για όσους δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία από την εξ αποστάσεως διδασκαλία ήταν πολλές τόσο ως προς την οργάνωση της διδασκαλίας όσο και ως προς το περιεχόμενο αλλά και τη διαχείριση χρόνου και του μέσου κατά τη διενέργεια της διδασκαλίας. Η παρούσα εργασία προσπαθεί να αναδείξει όλες τις παραπάνω προκλήσεις και για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με τη λήψη συνεντεύξεων από εκπαιδευτές ενηλίκων που εργάζονται ανά την ελληνική επικράτεια σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) και εσπερινά λύκεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το αντικείμενο διδασκαλίας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τους εκπαιδευτές των θεωρητικών μαθημάτων να αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα απ’ ότι των πρακτικών. Η εκπαίδευση που είχαν λάβει οι εκπαιδευτές ενηλίκων, αλλά και η βοήθεια τόσο από συναδέλφους όσο και από διαφόρους φορείς φαίνεται να παίζει καταλυτικό ρόλο. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω μελέτες ούτως ώστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στην επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευση μελλοντικά, καθώς πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθεί εκ νέου μελλοντικά σε κάποια άλλη έκτακτη κατάσταση.
Σχετικά αντικείμενα
Εμφάνιση αντικειμένων σχετικά με τον τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της ανάπτυξης της γνώσης και των δεξιοτήτων των εργαζομένων
Ζάρκος, Βασίλειος (2015-07-17)Σήμερα, πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η επένδυση μέσω της κατάρτισης στο ανθρώπινο κεφάλαιο αποτελεί επιτακτική ανάγκη, γεγονός που οδηγεί την επιχείρηση που επιδιώκει την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω ... -
Ανώτερη εκπαίδευση και επαγγελματική ειδίκευση: διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων, των εκπαιδευτών και του ναυτιλιακού επιχειρηματικού κόσμου για την σπουδαιότητα και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της Αγγλικής Ναυτικής Πρ
Κουτσογιάννη, Σοφία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διαπραγματεύεται την σπουδαιότητα και την αποτελεσματικότητα – σε ουσιαστικά πρακτικό επίπεδο – της διδασκαλίας της Αγγλικής Ναυτικής ορολογίας της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (Σχολή ... -
Ετοιμότητα και επάρκεια εκπαιδευτών ενηλίκων στον τομέα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - Η περίπτωση των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας
Μωυσίδου, Ελισάβετ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνά τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας όσον αφορά τη διαπολιτισμικότητα. Εξετάζει το βαθμό των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων ...