Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασοπούλου, Σουλτάνα
dc.contributor.authorΣαντά, Μαρία
dc.contributor.otherSanta, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-06-27T09:24:09Z
dc.date.available2022-06-27T09:24:09Z
dc.date.copyright2022-06-27
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherΣΔΜ/2022/00045el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5176
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤον Μάρτιο του 2020, πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων βρεθήκαν μπροστά σε μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν αυτή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID19. Οι προκλήσεις που υπήρχαν για όλους αλλά ιδιαιτέρως για όσους δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία από την εξ αποστάσεως διδασκαλία ήταν πολλές τόσο ως προς την οργάνωση της διδασκαλίας όσο και ως προς το περιεχόμενο αλλά και τη διαχείριση χρόνου και του μέσου κατά τη διενέργεια της διδασκαλίας. Η παρούσα εργασία προσπαθεί να αναδείξει όλες τις παραπάνω προκλήσεις και για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με τη λήψη συνεντεύξεων από εκπαιδευτές ενηλίκων που εργάζονται ανά την ελληνική επικράτεια σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) και εσπερινά λύκεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το αντικείμενο διδασκαλίας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τους εκπαιδευτές των θεωρητικών μαθημάτων να αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα απ’ ότι των πρακτικών. Η εκπαίδευση που είχαν λάβει οι εκπαιδευτές ενηλίκων, αλλά και η βοήθεια τόσο από συναδέλφους όσο και από διαφόρους φορείς φαίνεται να παίζει καταλυτικό ρόλο. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω μελέτες ούτως ώστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στην επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευση μελλοντικά, καθώς πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθεί εκ νέου μελλοντικά σε κάποια άλλη έκτακτη κατάσταση.el_GR
dc.format.extentvii, 78 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Εκπαίδευση ενηλίκωνel_GR
dc.subjectDistance education -- Adults learningel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Covid-19el_GR
dc.subjectDistance education -- Covid-19el_GR
dc.titleΟι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn March 2020, many adult educators were faced with an unprecedented experience of emergency distance education due to the COVID19 health crisis. The challenges that existed for everyone but especially for those who did not have previous experience from distance learning were many both in terms of the organization of teaching and in terms of content and time and means management during teaching. The present work tries to highlight all the above challenges and for this purpose qualitative research was conducted by interviewing adult educators working throughout Greece in Vocational Training Institutes (IEK), Vocational Schools (EPAS), Lifelong Learning Centers ( KEDIVIM) and evening high schools. According to the research findings, the subject of instruction played an important role in the success of distance learning education, with theoretical instructors facing fewer problems than practical ones. The training received by the adult educators, as well as the help from both colleagues and various bodies, seems to play a catalytic role. Finally, suggestions are made for further studies so that adult educators can respond more effectively to distance learning in the future, as it is likely to be reused in the future in another emergency.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record