Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕπαμεινώνδα, Επαμεινώνδας
dc.contributor.authorΔημητρίου, Ελευθερία
dc.contributor.otherDemetriou, Eleftheria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-09T09:49:15Z
dc.date.available2021-02-09T09:49:15Z
dc.date.copyright2021-02-08
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherMBA/2020/00834el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4766
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να μελετήσει την εργασιακή ικανοποίηση και τους παράγοντες παρακίνησης των εργαζομένων σε υπεραγορά της Λευκωσίας. Κυριότερος στόχος της έρευνας είναι αρχικά να μελετήσει διάφορες θεωρίες εργασιακής ικανοποίησης και παρακίνησης και στη συνέχεια να καταγραφεί ο βαθμός ικανοποίησης των εργαζομένων της υπεραγοράς. Έπειτα, αναλύοντας τα αποτελέσματα, να δοθούν εισηγήσεις βελτίωσης της ικανοποίησης αυτής μέσω παραγόντων που φαίνεται να παρακινούν περισσότερο τους υπαλλήλους. Για τη συλλογή των αποτελεσμάτων, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα στην οποία έλαβαν μέρος 60 εργαζόμενοι της υπεραγοράς. Η πραγματοποίηση της έρευνας έγινε μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο ήταν χωρισμένο σε τέσσερα μέρη και σχεδιάστηκε βασιζόμενο στη βιβλιογραφία και προηγούμενες μελέτες. Στα αποτελέσματα διαφαίνεται ότι οι παράγοντες που θα πρόσφεραν στους εργαζομένους περισσότερη ικανοποίηση σε μια ιδανική εργασία είναι να έχουν μια ενδιαφέρουσα δουλειά, να χρησιμοποιούν πλήρως τις ικανότητες τους και να έχουν καλές σχέσεις με το διευθυντή. Παράλληλα, οι παράγοντες που ικανοποιούνται λιγότερο στην σημερινή τους εργασία είναι τα πρόσθετα ωφελήματα εκτός του μισθού και οι ευκαιρίες ανέλιξης. Η αναγνώριση της εργασίας του υπαλλήλου από τον προϊστάμενο και ο έπαινος τους όταν κάνουν καλή δουλειά, ένας καλύτερος μισθός και πιο συνεργάσιμοι συνάδελφοι είναι οι παράγοντες που θα παρακινούσαν περισσότερο τους υπαλλήλους τις υπεραγοράς να είναι πιο ικανοποιημένοι με την εργασία τους, με αποτέλεσμα να είναι πιο παραγωγικοί. Επιπρόσθετα, η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων μειώνεται όσο αυξάνονται τα έτη υπηρεσίας τους στην υπεραγορά. Συνοψίζοντας, οι εργαζόμενοι δήλωσαν ότι είναι γενικά ικανοποιημένοι στη σημερινή τους εργασία στην υπεραγορά, κάτι το οποίο ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι οι υπάλληλοι δεν ανέμεναν κάτι περισσότερο από αυτό που τους παρέχεται όπως επίσης και στο γεγονός ότι οι πλείστοι δεν νιώθουν ιδιαίτερο άγχος στην εργασία τους.el_GR
dc.format.extentii, 87 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΕργασιακή ικανοποίηση προσωπικού σε υπεραγορά της Λευκωσίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this master's thesis is to study job satisfaction and motivating factors of employees of a supermarket located in Nicosia. The main goal of the research is to study various theories of job satisfaction and motivation and then record the degree of satisfaction of the supermarket’s employees. Subsequently, after analyzing the results, to provide suggestions for improving this satisfaction through factors that seem to motivate employees more. To collect the results, a quantitative survey was conducted in which 60 employees of the supermarket participated. The research was conducted through a questionnaire, which was divided into four parts and was designed based on the literature and previous studies. The results show that the factors that would give employees more satisfaction in an ideal job are: having an interesting job, making full use of their skills and having a good relationship with their manager. At the same time, the factors less satisfied in the employees’ current job are the additional benefits outside the salary and the opportunities for promotions. Recognition of the employee's work by the boss and the praise they receive when they do a good job, a better salary and more cooperative colleagues are the factors that would motivate the supermarket employees the most to be more satisfied with their work, resulting in them being more productive. In addition, the analysis of the results showed that employee satisfaction decreases as their years of service in the supermarket increase. In summary, employees stated they were generally satisfied with their current job at the supermarket, which may be due to the fact that the employees did not expect anything more than what was provided to them as well as the fact that most do not feel particularly stressed at work.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής