Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΦραντζής, Νικόλας
dc.contributor.otherFrantzis, Nikolas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T10:15:02Z
dc.date.available2020-07-13T10:15:02Z
dc.date.copyright2020-07-13
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00822el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4530
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια περιγραφής και ανάλυσης θεμάτων που σχετίζονται με την διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στην εκπαίδευση. Ειδικότερα, έγινε μια προσπάθεια αρχικά για την προσέγγιση δυο ευρύτερων θεματικών τομέων που αφορούν στην διοίκηση του ανθρωπίνου δυναμικού: το θέμα ικανοποίησης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εργασία αλλά και θέματα με την σχολική ηγεσία (επιλογή, χαρακτηριστικά, καθήκοντα και ρόλος διευθυντή σχολικής μονάδας). Η ηγεσία διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία όλων εκείνων των συνθηκών που απαιτούνται για την επιτυχία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και τα συστήματα κατάρτισης. Οι σχολικοί ηγέτες είναι άμεσος πομπός για τη σφυρηλάτηση αποτελεσματικών δεσμών ανάμεσα στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, των οικογενειών, του κόσμου της εργασίας και της τοπικής κοινότητας, με κοινό στόχο τις καλύτερες επιδόσεις των μαθητών. Για την ολοκλήρωση της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο που είχε διανεμηθεί σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση την Λεμεσό, Kύπρο. Η έρευνα ολοκληρώνεται με στατιστική ανάλυση των δεδομένων στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας. Στα περισσότερα θέματα που γίνεται έρευνα οι απαντήσεις που εκφράζουν τις απόψεις των εκπαιδευτικών ήταν εμφανές ότι κινούνται πολύ κοντα σε ανάλογες απαντήσεις που δόθηκαν σε πρωτύτερες έρευνες ή σε στοιχεία από διεθνή εμπειρία. Οι περισσότερες από αυτές ελκύουν παγκόσμιο ενδιαφέρον μέσα στα πλαίσια της αναμόρφωσης των εκπαιδευτικών πολιτικών διαφόρων χωρών τόσο στο δυτικό και στο μη δυτικό κόσμο (Hallinger και Τai, 2013).el_GR
dc.format.extent90 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗγεσία -- Εκπαιδευτικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectLeadership -- Educationel_GR
dc.titleΔιαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση. Ικανοποίηση και ρόλος της ηγεσίας.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis research is an attempt to describe and analyze issues related to human resource management in education. In particular, an attempt was initially made to approach two broader themes related to human resource management: the issue of secondary and primary education satisfaction with work and issues with school leadership (choice, characteristics, duties and roles). Leadership plays a critical role in creating all the conditions needed for the succession at all levels of education and training systems. School leaders are a direct transmitter to forge effective links between the different levels of education and training, families, the world of work and the local community, with the common goal of better student performance. In order to complete the research, a structured questionnaire was used that was distributed to secondary and primary teachers based in Limassol, Cyprus. The research concludes with a statistical analysis of the data in the last chapter of this document. Most of the topics that a research takes place, most of the responses expressed by the teachers' opinions were evidently very close to similar answers given in earlier research or in international experience. Most of these are attracting worldwide interest in the context of reforming educational policies of various countries in both the western and non-western worlds (Hallinger and Tai, 2013).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής