Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΧατζηιωακειμίδου, Μακρίνα
dc.contributor.otherChatziioakimidou, Makrina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-26T10:07:57Z
dc.date.available2020-02-26T10:07:57Z
dc.date.copyright2020-02-26
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherMBA/2019/00730el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4474
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό του πλάνου μάρκετινγκ της εταιρίας ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Σκοπός της διατριβής είναι να παρουσιάσει το κατάλληλο σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη των πωλήσεων της εταιρίας, αφού αναλύσει με μεθοδικότητα το εσωτερικό κι εξωτερικό περιβάλλον της. Πιο συγκεκριμένα:  Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της εταιρίας, η ιστορική αναδρομή της παρουσίας της στην αγορά και περιγράφονται το όραμα και η αποστολή της.  Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται λεπτομερώς η παρούσα κατάσταση της εταιρίας και του περιβάλλοντος της επιχείρησης, μελετώντας τις τάσεις της αγοράς, την κατάσταση των πελατών και τα δίκτυα διανομής. Επίσης, εφαρμόζεται η PESTLE analysis για να αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας δηλαδή το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, νομικό και φυσικό περιβάλλον. Μέσω της SWOT analysis καθορίζονται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της εταιρίας καθώς και οι ευκαιρίες και οι απειλές του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του μοντέλου των 5 δυνάμεων του Porter το οποίο αναλύει τον υφιστάμενο ανταγωνισμό, την απειλή εισόδου νέων ανταγωνιστών, την απειλή των υποκατάστατων προϊόντων, την διαπραγματευτική δύναμη των ανταγωνιστών και την διαπραγματευτική δύναμη των αγοραστών.  Στο τρίτο κεφάλαιο θέτονται οι στόχοι του μάρκετινγκ αναφορικά με τα αποτελέσματα που προσδοκεί η εταιρία.  Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η τμηματοποίηση της εγχώριας και διεθνούς αγοράς, καθορίζεται η αγορά-στόχος και αποφασίζεται η τοποθέτηση της εταιρίας.  Στο πέμπτο κεφάλαιο, αναλύονται οι τακτικές δράσης σχετικά με το προϊόν, τις τιμές, την διανομή, τις πωλήσεις και την προβολή της εταιρίας σε κάθε μία αγορά-στόχο που έχει επιλεχθεί στο παραπάνω κεφάλαιο.  Ολοκληρώνοντας, στο έκτο κεφάλαιο περιγράφεται το πρόγραμμα εκτάκτου ανάγκης, σε περίπτωση που δεν έχει επιτυχία το πλάνο δράσης της εταιρίας, αναφορικά με τους στόχους που έχουν τεθεί στο τρίτο κεφάλαιο.el_GR
dc.format.extent65 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Planel_GR
dc.titleΣχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην κατασκευαστική εταιρία ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractObject of this thesis is to design the marketing plan of HATZIIOAKIMIDIS SA in the internal and the international market. The purpose of this thesis is to present the appropriate action plan for the development of the sales of the company, after methodically analyzing its internal and external environment. More specifically:  The first chapter introduces the company, describes the history of its presence in the market and presents its vision and mission.  The second chapter describes in detail the current situation and the business environment, examining the market trends, the customer status, and the distribution networks. PESTLE analysis is also applied to analyze the external environment of the company, namely the political, economic, social, technological, legal and physical environment. The SWOT analysis identifies the strengths and weaknesses of the company as well as opportunities and threats to the environment in which it operates. The analysis of the present situation concludes with the application of Porter's 5 forces model, which analyzes the existing competition, the threat of new competitors, the threat of substitutes, the bargaining power of competitors, and the bargaining power of buyers.  The third chapter sets out the marketing objectives regarding the results the company expects.  The fourth chapter deals with the segmentation of the domestic and international market, defines the target market and decides the placement of the company.  The fifth chapter analyzes the action plan for the products, the pricing, the distribution, the sales and the promotion of the company in each target market which has been selected in the above chapter.  In conclusion, the sixth chapter describes the emergency plan, if the action plan of the company is not successful, regarding the objectives which are set in the third chapter.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής