Search
Now showing items 1-2 of 2
Αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας κειμένου / ανάλυσης περιεχομένου στα social media για την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή: Η περίπτωση της πρόβλεψης πωλήσεων εισητηρίων στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες
(2013-07-30)
Η σημερινή τεχνολογική πραγματικότητα, έχει ανάγει τα κοινωνικά δίκτυα σε ένα κυρίαρχο μέσο ταχύτατης και άμεσης διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων. Η αξία τους στην προώθηση προϊόντων είναι πλέον αναγνωρισμένη από τις ...
Τα χρώματα και ο τρόπος επίδρασης τους στη στάση του ηλεκτρονικού επισκέπτη απέναντι στην ιστοσελίδα
(2013-07-30)
Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αυξήσει την διαπραγματευτική τους δύναμη έναντι των φυσικών και διαδικτυακών καταστημάτων, λόγω της πληθώρας εναλλακτικών επιλογών και της ευκολίας πρόσβασης στη γνώση. Συνεπώς ο ...