Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Ικανοποίηση εργαζομένων"
Αποτελέσματα 51-57 από 57
-
Παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση στο μόνιμο προσωπικό της εταιρίας ΕΛ.ΤΑ.Α.Ε.
(2015-08-21)Η ανάγκη για παροχή εργασίας είναι θέμα βιωσιμότητας και προσωπικής ισορροπίας - κοινωνικού γίγνεσθαι για κάθε πολίτη. Οι εργαζόμενοι εξαντλούν μεγάλο μέρος του καθημερινού τους χρόνου στην επαγγελματική δραστηριότητα που ... -
Παρακίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Κύπρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να εξετάσει την ικανοποίηση που νιώθουν οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα μέσα από διάφορους παράγοντες που επικρατούν στην εργασία τους και για τους οποίους έχουν αναφέρει στην ... -
Παρακίνηση, ανάπτυξη και ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας S. Venizelos Pharmaceuticals
(2015-09-02)Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε στην εταιρεία S. Venizelos Pharmaceuticals Ltd. για θέματα παρακίνησης και ικανοποίησης εργαζομένων. Για να απαντηθούν τα ερωτήματα της έρευνας δόθηκε ... -
Ποσοτική διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων στις περιφερειακές ενότητες της Κρήτης (Νέα Αιρετή Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση)
(2013-07-30)Παρά το γεγονός ότι πραγματοποιούνται πολλές έρευνες που αφορούν στην εργασιακή ικανοποίηση, συνήθως οι περισσότερες αφορούν στον ιδιωτικό τομέα. Βιώνοντας καθημερινά, ως μέλος της Κοινότητας της Περιφέρειας Κρήτης, τα ... -
Τα κίνητρα για επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων και πως αυτά επιδρούν στην επαγγελματική τους ικανοποίηση στην Κύπρο. Σύγκριση ιδιωτικού με δημόσιο τομέα
(2016-09-12)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τα επίπεδα ικανοποίησης των εργαζομένων στην Κυπριακή αγορά εργασίας, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς στη συνέχεια να συγκρίνει τυχών διαφορές στην ικανοποίηση μεταξύ ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
(2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ...