Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Αναγνωρισιμότητα μάρκας"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2016-07-20)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός ...