Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Φωτιάδης, Θωμάς"
Now showing items 24-32 of 32
-
Οι προτιμήσεις και καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για τα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα για το χαλλούμι
Πολυκάρπου, Ανδρέας (2015-07-17)Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να μελετήσει τις προτιμήσεις και την αγοραστική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή απέναντι στα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα προς το χαλλούμι. Απώτερος σκοπός είναι να βοηθήσει τις ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Νικολαΐδου, Μυρτώ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει και να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε αυτό το πλαίσιο, τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά του ... -
Στρατηγικές Green Marketing και διερεύνηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων τους από τις επιχειρήσεις
Δίγκας, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση των πράσινων στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία των προϊόντων καθώς και τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες: Καλές πρακτικές
Τσιότρα, Πηνελόπη (2014-06-27)Εισαγωγή: Η τουριστική βιομηχανία είναι ο κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της (Βελισσαρίου κ.α., 2000). Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ... -
Συμπεριφορά καταναλωτών και σχέση επιλογής τροφίμων με ποιότητα την περίοδο του Covid-19
Κουνάλης, Γεώργιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι διατροφικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού επηρεάστηκαν από την έλευση και την πάροδο της πανδημίας του Covid-19. Η υγειονομική κρίση κλόνισε την άποψη των καταναλωτών για την ποιότητα των τροφίμων που επιλέγουν και ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην κατασκευαστική εταιρία ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ
Χατζηιωακειμίδου, Μακρίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό του πλάνου μάρκετινγκ της εταιρίας ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Σκοπός της διατριβής είναι να παρουσιάσει το κατάλληλο σχέδιο δράσης για την ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
Σφέτσια, Ευτέρπη (2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
Χρήστου, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το φαινόμενο του ηθικού καταναλωτισμού (Ethical Consumerism) ή της ηθικής κατανάλωσης (Ethical Consumption) για το μάρκετινγκ. Διεξαγωγή έρευνας για τους παράγοντες που επηρεάζουν και συνέπειες που απορρέουν από αυτό
Λιάπουρα, Συμεώνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας του φαινομένου του ηθικού καταναλωτισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διευρύνει τη γνώση γύρω από το φαινόμενο αυτό και ...