• Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση 

    Στυλιανού, Κυριακή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
    Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ...
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ 

    Χαρίτου, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ...
  • Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών 

    Πολυδώρου, Μαρία (2013-02-25)
    Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ...
  • Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων 

    Αποστολίδου, Ζωή (2014-06-27)
    Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων ...